Здравейте.Вчера на баща ми на Типо-то (1.4 бензин (с газова), мисля ’91-ва) смених датчика на маховика, който управлява искрата към свещите през комутатор (с делко е), понеже стария се повреди и колата гаснеше и преди да изстине не палеше. Както и да е, с новия датчик се оправи.Въпросът ми е свързан с това, че според принципа на Хол-датчиците, те са с поне 3 жици, а този е само с два пина на куплунга. Хол датчик ли е все пак на подобен стар модел кола, или е индуктивен нещо?Меря с омметър двата пина и показва 800 ома. Помислих, че третата жица (общата) е земя и се подава през корпуса с болтчетата от каросерията, където се завинтва към картера или там до маховика, от което би значело, че двата пина на кабела му са плюс 12V и Сигнал/изход. Но с мултицета не виждам никаква проводимост между корпуса (около дупките за винтовете) и кой да е от двата пина в буксата.Въпросът ми е по-скоро от интерес дали правилно меря този датчик (и дали е Хол), който е с два пина, защото всичко в интернет, което четох се отнасяше до "нормални" 3 пинови датчици на Хол.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик на Хол с две жици (Типо 91-ва) - изходи
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар