Подариха ми едни китайски ксенончета и рекох в неделя да ги сложа...Хубаво, сложих ги, светнаха, карам 50 км и гледам единия го няма, а бушона - изгорял.Подмених бушона - пак гори. След малко изгоря бушона и за другия фар...Да подчертая, че бушоните бяха китайски, не оригинални.В момента съм си с халогенните крушки и 7,5А бушони, с които няма проблеми.Ще пробвам и с оригинални бушони, да не би в китайските да е проблема.Притеснява това, че когато съм на фарове и цъкна копчето на стъклото, светлината им доста силно намалява, докато не го пусна. Иначе казано - не стига ток.Това дали не вещае някакъв проблем с масата на купето, но пък от какъв зор да гори бушона? :/Изключвам проблема да е в ксенона, понеже братовчедската Мареа е с такъв на дългите и късите и повече от година няма проблеми.Нещо да ви идва на ум?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем ксенон-бушон
Collapse
X
-
Аз 10ки слагах, ама свършиха :DИначе при първоначалното слагане на ксенона изкараха доста, та за това си мисля, че бушончето е проблема :/"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
10ки са и тук, ама нали това казвам - горят.В момента съм я закрепил с оригиналните лампи и 7.5А бушони, че ми свършиха десетките"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Явно баластите не са в ред.Колко е тока се смята много лесно,за да ти гори предпазител 10А тока е поне 3 пъти по голям от нормалното към баласта на ксенона.Ако имаш мултимер (мултицет) го закачи към захранването на ксенона и виж какъв ток ще даде.Повечето мултимери могат да мерят до 10А и най много ако го превишиш да му изгори предпазителя.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар