Здравейте хора, имам проблеми с тази степен, пробвах релето на самата перка - цъка си, пробвах всички други, разгледах уж и бушоните здрави са. (Ако има някой специфичен, дето може да е на друго място кажете). Съмняваме, ето това да е проблема, но дайте идея как мога да го поправя или как да тествам... От МЕС-а първата си работи, втората не иска.http://postimg.org/gallery/1zzfmhv1a/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с втора степен на перката
Collapse
X
-
Като за начало пробвай да зачистиш с контактен спрей изводите на релето и обувките, в които влизат. При мен това проработи преди време.п.с. на снимката видях, че кабела е нагорял доста... да не би да е прекъснат някъде...п.с.2 опитай със здрав кабел да свържеш двете точки, които свързва изгорелия и тествай с МЕС. Друг вариант да провериш дали има връзка е с мултимер да измериш съпротивлението на кабела. Ако клони към нула или е няколко ома значи е здрав. Ако показва единица (безкрайно голямо съпротивление) - значи е прекъснат.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
-
Благодаря колега, ще пробвам. А някой да знае как са хванати тия кабели, че на единия си личи как съм дърпал с клещите неще и неще... и идея за другия как мога да го откача?Ъъъ 1.8? Реостата? То си е на перката и съм го сменял преди година две нищо му няма като гледам. А тия букси... Имам 2 букси, които се вържат към вентилатора едната леко е нагоряла, но нищо и няма изглеждат здрави. Може ли някаква снимка нещо?Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
При мен първия път като отказа беше буксата (на снимката се вижда). Втория път обаче буксата си беше наред, вътре в реостата има един термопредпазител (прилича на резистор) и от едната страна се беше откачил от точковата заварка. Тъй като всичко е неръждавейка там и не може да се запоява го побългарих с едни П образни пластини. И в двата случая не ми работеше 1-ва степен.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Здравейте хора, ето какъв беше проблема... на снимката се вижда. Поне се успокоявам с това, че пак поизмих радиаторите http://store.picbg.net/pubpic/01/98/...99.jpgОбщо взето двете малките кабелчета трябва да подават ток към релето, че да цъкне и да пусне втората степен. От там ми дойде акъла да видя това кабелче, толкова беше изгоряло, че като го пречупих не се виждаше проводникаAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар