От къде в България може да се купи такова
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мини авто предпазител с кабел
Collapse
X
-
Това побългаряване не искам да го правя, защото ще закача поне три такива в кутията с предпазители, която се намира в двигателния отсек.А може би някой е виждал някъде нещо такова:Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Само ще те посъветвам да не използваш такива предпазители.Последния човек, който използва такъв вид "неизвестни" предпазители за малко да се подпали, защото тия не обичат да горят. А не е като да не ми звънна през нощта, защото колата му трябва на следващия ден, за да пътува на почивка. И с изричните ми мои съвети да не поставя такъв вид предпазител не послуша, ръгна го (имаше проблем) и взе, че колата умря безжизнено.Добре, че има по-големи "главни" предпазителя, че да изгоря те.Ако не ти е за някакви големи токове, то по-добре се хвани за проводника след предпазителя с една бърза връзка.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Ако не ти е за някакви големи токове, то по-добре се хвани за проводника след предпазителя с една бърза връзка.
Коментар
-
Идеята малко не ми е ясна за такива предпазители, за да си сигурен винаги трябва да го поставиш правилно, т.е. да знаеш къде е входа +12В и къде е изхода, другото което можеш да направиш да си купиш гнезда които се зацепват едно в друго и да си направиш блокче захранено от +12В и от там да си ползваш където ти трябва.https://vikiwat.com/product/21601/da...-12-24vdc.htmlFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
BO написа:Само ще те посъветвам да не използваш такива предпазители.Последния човек, който използва такъв вид "неизвестни" предпазители за малко да се подпали, защото тия не обичат да горят. А не е като да не ми звънна през нощта, защото колата му трябва на следващия ден, за да пътува на почивка. И с изричните ми мои съвети да не поставя такъв вид предпазител не послуша, ръгна го (имаше проблем) и взе, че колата умря безжизнено.Добре, че има по-големи "главни" предпазителя, че да изгоря те.Ако не ти е за някакви големи токове, то по-добре се хвани за проводника след предпазителя с една бърза връзка.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
BO написа:Само ще те посъветвам да не използваш такива предпазители.NikMar написа:Идеята малко не ми е ясна за такива предпазители, за да си сигурен винаги трябва да го поставиш правилно, т.е. да знаеш къде е входа +12В и къде е изходаAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Ясна е историята.Не знам този Смарт ДРЛ колко е смарт, но повечето хубави системи се пускат сами от самото напрежение. Демек се връзват на постоянен + и маса. И като запалиш колата, то се палят сами. Имат и 3-та линия, която точно с такива връзки се връзва към габаритите, за да се изключи ДРЛ-а, когато запалиш фаровете.И не става въпрос какво е свързал моя приятел (реално нищо), а това, че тия предпазители масово не горят, а се стопяват директно и буквално. А докато се стопят, то може да ти стопи част от инсталацията, че дори и колата да си запалиш. Аз лично не знам как Имортъла определи с поглед дали дадения 20А (примерно на 2-рата, по-голяма снимка) предпазител прекъсва на 20А или на 50А. Моя опит с такива измислени предпазители съм го споделил в предишното изречение.За това винаги давам съвет ако на някой му трябват предпазители то такива да се купуват задължително и само от морга, а не от магазина или бензиностанцията на ъгъла.Втория коментар не е мой, но ще споделя, че колегата има предвид, че предпазителят в този случай има посока. Трябва да знаеш коя страна е "входа" и коя е "изхода", където стърчи проводника за свързване. Ако го обърнеш на обратно, така не осигуряваш предпазване на стърчащия проводник от късо.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Аз лично не знам как Имортъла определи с поглед дали дадения 20А (примерно на 2-рата, по-голяма снимка) предпазител прекъсва на 20А или на 50А. Моя опит с такива измислени предпазители съм го споделил в предишното изречение.За това винаги давам съвет ако на някой му трябват предпазители то такива да се купуват задължително и само от морга, а не от магазина или бензиностанцията на ъгъла.Втория коментар не е мой, но ще споделя, че колегата има предвид, че предпазителят в този случай има посока. Трябва да знаеш коя страна е "входа" и коя е "изхода", където стърчи проводника за свързване. Ако го обърнеш на обратно, така не осигуряваш предпазване на стърчащия проводник от късо.
Коментар
-
Immortal написа:Според теб откъде трябва да се купуват предпазители, ако не от магазин за авточасти или бензиностанция?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Stefanaki написа:BO написа:Само ще те посъветвам да не използваш такива предпазители.NikMar написа:Идеята малко не ми е ясна за такива предпазители, за да си сигурен винаги трябва да го поставиш правилно, т.е. да знаеш къде е входа +12В и къде е изходаFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Тъй като съм твърдо решен да запазя ел.инсталация без да я наранявам, то аз ще се спра на следния вариант. Така ще си използвам оригиналния предпазител на позицията Original Sicherung.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар