Здравейте колеги.Алогичното ми любимо Стило 1.6 16/2003г. от три -четири дни в жегите и само при загрял двигател прави следния номер както карам или вися по светофарите или след по дълго каране по магистралата около 30- 40 мин на 3000-3200 оборота:1.Светва лампата на чек-контрола/жълтото двигателче/,2.Остава на 1700 оборота колкото и да подавам на педала за газта3.Прави го и на газ и на бензинСлед като загася двигателя и го запаля след това остава да свети чека но колата се движи нормално.Записаната грешка е P1220-невалиден сигнал на дроселовата клапа.Днес се закачих на графиките на температурата на двигателя и на дроселовата клапа през диагностиката която имам /Мултиекускан/ и какво се оказа- когато температурата се движи м/у 89 и 93 градуса започва да прави гореописаното.Когато купих колата преди 3 години си поиграх та сложих едно ключе с реле за втората степен на перката на радиатора и като е включена държи температура около 80 градуса на графиката и не прави никакви номера.Въпроса ми е следния към всички съфорумци които си патят от EKU -то на Стилото дали не е дошло време да го махна от двигателя и да го закрепя на кутията на акумулатора,заради температурната зависимост на грешката която дава или да търся друго решение и дроселова клапа??Другите грешки които ми е давало през тия години са ви до болка познати-ABS failure ASR failure/missfire 2 или 3 цилиндър,бедна смес ,но ги изтривам с програмката и после карам дълго време и се забавлявам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo -грешка P 1220
Collapse
X
-
Времето за преместване било още като си купил колата.Сега може и да е късно, но започни от там и виж дали ще изчезне проблема."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Fiat Stilo грешка P1220
Между другото преместих ECU-то на кутията на акумулатора -все същото като влезе в нормален температурен режим/стрелката в средата на уреда на таблото/,проблемите пак започватнезависимо дали карам на газ или на бензин. Моля ви за съвет и помощ дали да търся проблема в ECU или да се ориентирам към проблем с дроселовата клапа? Също така ако можете да ми кажете към кого да се обърна за помощ в София ще бъда много благодарен.Renault 9 1.4 /88
Opel Astra 1.6 /92
Opel Astra 1.6 /95
Lancia ZETA BIG SHIP
Fiat Stilo 1.6 /2003
Коментар
-
fiat stilo грешка 1220
Стилото влезе в бокса за изследвания и почистване на дроселовата клапа и проверка на всички връзки и конектори в гаража на един приятел-майстор на когото имам доверие при постигнати резултати ще допиша темата за сега се ориентира и то много осезателно за дефектирало ECU,но повече подробности след няколко дни...Renault 9 1.4 /88
Opel Astra 1.6 /92
Opel Astra 1.6 /95
Lancia ZETA BIG SHIP
Fiat Stilo 1.6 /2003
Коментар
-
Fiat Stilo грешка 1220
Такаааа мистерията е разгадана .Когато свалихме и разглобихме дроселовата клапа се оказа че са се замазали зъбните пластмасови колела.Не знам причината но няма и следа от някаква смазка/грес по тях/.Може би фабрично не се слага смазка не зная.Но 100 процента това е причината и са замазани тези зъбчета които работят когато колата загрее и клапата е почти прибрана докрай и затова не го прави докато е студена както съм описал по- горе.Сега предстои търсене на зъбни колела или ако не се предлагат ще купя клапа втора употреба и ще пиша за резултатите и ще кача снимки.Благодаря на всички които се отзоваха на темата.Renault 9 1.4 /88
Opel Astra 1.6 /92
Opel Astra 1.6 /95
Lancia ZETA BIG SHIP
Fiat Stilo 1.6 /2003
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар