Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво е качеството на акумулаторите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да, колега съгласен съм, че е така. Но ако тази утечка е много не трбвали да сваля акумулатора до дъно, а той си стои на 10,3 до 10,6? Друг е въпроса, че го мерих на акумулатор на който му пада заряда. На обяд ще пробвам с друг акумулатор и ако даде пак толкова, ще почна да свалям предпазителите да видя какво ще стане и ще пиша пак.
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    Коментар


      #17
      Затвори всичко врати мрати....Сложи уреда и го задръж 2 мин.На някой автомобили компа си сейфва некви си негови работи и после заспива.А консумацията се мери по късно.Така че задръж уреда за около 2-3 мин.Ако до тогава не паднат тея 120мА значи имаш проблем.Случвало ми се е на фоклсваген да пада консумацията след 10тата мин.Така че дръж уреда повечко време 2-3-5 мин.И се увери че вътре нищо не свети и всичко е угаснало.Включително и показанията на таблото.
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар


        #18
        14.0-14.1 беше дори с пуснато всичко, но алтернатора е рециклиран, т.е. нови четки, регулатор и т.н.
        Kay_ написа:
        spark написа:
        Като се разрових из форума, моя акумулатор Бош Силвър С5 съм го взел на 02 Май 2009, все още няма признаци да издиша ама хич. Много мои познати са със същата марка и модел АКУ и са им на поне 4г. Дано не са ги развалили напоследък.
        Колега я кажи на твоето 1,4 на колко му зарежда алтернатора? Че Илианчо ме вкара в размисли
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #19
          Взех нова батерия и нещата заспаха. Обаче на въпроса с утечката направих едно сравнение и искам да споделя резултата. Така след като държа докато не ми увиснат ръцете, забелязвам ще показанията са между 0.11 и 0.12А... Меря на едно Ауди А4 - показания между 0.09 и 0.10А. Свалям си радиото и изненадата - между 0.01 и 0.02А (под между имам в предвид, че се сменят стойностите). Сваляме на Аудито радиото - 0.00А. Така и двете радиа са фабрични за модела, но и двете не са закачени през контактния ключ. Сега се чудя - ако го закача пре контактния ключ дали ще изчезнат тези 0.10А (предполагам-Да) и предполагам на много други коли също е така. Значи утечка в този диапазон около 0.10 или 0.12 не е хубава, баш голям проблем според мен не е. При акумулатор 60Ач с утечка 0.10 - трябва да не се кара 25 дена за да умре (на мен ми се е случвало да не я карам макс 2-3 дена)
          ФИАТ- Пътят е само формалност
          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
          -----------------------------------------------------
          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

          Коментар


            #20
            А, ще държи, къде ще ходи. Във всеки случай няма да ти умори акумулатора. Той бавният разряд е полезен. Ама и на мен ми се видят много тия 0.12А. В събота ще измеря моята утечка. Нещо като 0.01А ми се върти, а за препоръчителна стойност 0.005А, ама от години не съм я мерил. А радиото в какъв смисъл не е през ключа? То по принцип си е директно вързано, а ключа само го пуска да свири, евентуално. Иначе часовникът си работи и радиото си се пуска и без ключ.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #21
              Да, но при мен след даване на контакт радиото не се пуска принудително. Абе малко му е побългарена инсталацията. Та за сега ще карам така, но ми се иска да възстановя тази част от инсталацията да видя дали ще има ефект. Благодаря на колегите, които писаха и дадоха мнения и съвети.
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                #22
                На БМВ-то оригиналния акумулатор го смених през зимата на 2014-та година. Това му дава живот от 11 години. Лично за мен това е рекорд, който съм виждал. И си го усещах в продължение на 3 години как леко полека си умира. Истинска работа. Накрая от 800А стартов ток му бяха останали 250А и то при 20-на градуса. При 0 или отрицателни температури, сигурно щеше да покаже под 100А. С тази цел му сложих оригинален акумулатор свален от Мерцедес на една година и без гаранция, вместо да му взема такъв от магазина с 2 години гаранция. На теста от 850А стартов ток, даде 880А след една година употреба. Монбат от магазина дава с до 50А по-нисък ток от това, което му е написано върху етикета.Колко ще изкара "новия" не знам, защото продадох колата. :D
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  Оригиналното радио на Брава е с EEPROM и си помни настройките на радиостанциите дори като разкачиш акумулатора, но ако си го сменил - затова имаш едни 0.12АПри мен също радиото не е вързано през ключа, за да мога да го слушам дори когато не е на контакт. Обаче така почти сигурно няма да минеш заверка на акумулатора. Аз като заверявах гаранцията на Бош-а искаха консумацията да е < 0.05А. Затова сложих едно ключе в жабката и го свързах с радиото и от там го гася напълно ако искам.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #24
                    Моята е докарана от Италия с фабрично радио АД182Л, което предния собственик го е махнал. Преди вече сигурно 2 години си купих същото и карах с него. Преди 2-3 седмици си взех АД182Х, щото исках аукс кабел да си прекарам. Незнам дали има проблем ако на кола с радио с даден модел сложиш друг? Както аз смених 182Л със 182Х. Като си гледам нивото на оборудване, предполагам трябва да е с най - смотаното радио (182Л). Колата е 1,4 SX, без клима, без еърбег, без халогени. Наистина тия вчера в магазина малко се наципиха на тая стойност 0,11/0,12, ама написаха в гаранцията 0,05. Свалих им радиото и като показа 0,01 и мирясаха.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #25
                      Да споделя и аз, преди няколко дни същата случка. Минавам през магазините, спирам пред блока след няколко часа пробвам да запаля - нищо не се случва. На контакт светят лампите, при завъртане изгасва всичко. При мен се оказа реле регулатора. Не пройзвеждал ток, викат, че съм карал на батерия докато не се е изтощила напълно. Заредиха акумулатора и след ремонта показа 14,1. Дано не се е прецакал и акумулатора :D
                      Fiat Stilo 1.6 16v

                      Коментар


                        #26
                        Темата е доста интересна, а може да я направим и полезна - айде всички замислете се дали някой някога (след периода на Лада и Москвич) си е смъкнал акумулаторът и си го е заредил поне 2 пъти в годината или след 2рата или 3тата година го е отворил ако има възможност, да види има ли нещо вътре ?Отговорът и кратък е ясен НЕ, няма производител на акумулатори, който изрично да не е упоменал това, разбира се при нас това е криворазбрано магазините или складовете искат пари за това ,а сериозните такива не , но въпреки това никой не го прави щото бърза, колата му трябва или е под достойнството му и т.н.Отделно трябва да се уточни кое е акумулатор и Акумулатор, защото по на горе се говори за монбат,фиам и т.н - да ако ще го сложиш на ладата няма да има проблем и 10 години. Автомобилите са бъкани с все повече и повече електроника , така че човек трябва да се замисли малко колко консуматори има , коя година му е колата , какви екстри има, колко градско и извънградско кара, колко "старта" прави на ден , малко по - различно е е от това да си купиш най - евтиното и догодина пак.
                        Fiat Brava 1.8 16V GT

                        Коментар


                          #27
                          Нико, опитай да "отвориш" Бош S5 Silver и ще разбереш, че акумулаторите не са това което бяха преди 20 години с капачките. Предишния Тесла успях да го отворя и долях вода, но Боша е друга бира.
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #28
                            Написал съм ако има възможност ако ти прави впечатление и не си решил да се заяждаш. Опитвам се да кажа, че за да изкара един акумулатор повече трябва да се полагат определени "грижи" за него, щото преди 20 години хората си зареждаха акумулатора в къщи, колите нямаха електроника и и изкарваха по 15 години, така че и качеството от преди 20 години да ти докарат изискванията на един съвременен автомобил са много по високи - автомобилите не са тези от преди 20 години казано простичко.Силвъра който си сложил дали е изчислен да имаш 2 Екута, емулатор и куп др неща които си сложил или алтернаторът и той е изчислен също ?
                            Fiat Brava 1.8 16V GT

                            Коментар


                              #29
                              акумолатори

                              не искам да изглежда като реклама .за мен акумулатора е baner ,първия от 2008 г.карах с него bravo 1.9 jtd 6 години , втора го карам на bravo 1.6 multiget без признаци на разваляне . втория от 2010 г. го карам на stilo 1.8 16v без проблеми.но всяка година проверка при акумолаторджия с товарна вилка , ниво на електролита и заряден ток. :D

                              Коментар


                                #30
                                Това, което аз си взех е марка ТАБ. Словенско производство. 60Ач с 510А пусков ток. Честно да ви кажам гледах ги акумулаторите...на вкус нямаше как да ги пробвам (За Бош пари нямах). Всичките са с 2 години гаранция и си викам, ще се целя в средния ценови диапазон. Момчетата, които бачкат там ми казаха, че от тия още не се е връщал някой да ползва гаранция. Ама то какъвто и да взема, след 4 години и е пътник Вчера направих още един опит и се оказа, че със старото ми радио, консумацията е 0,01А. Понеже съм твърдо решен, че не искам да ползвам трансмитери, а ще си ползвам аукс кабелчето, ще прекарам инсталацият през контактния ключ или може да си направя допълнително ключе.
                                ФИАТ- Пътят е само формалност
                                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                                -----------------------------------------------------
                                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                                Коментар

                                Working...
                                X