Здравейте колеги,от скоро (една седмица) съм горд собственик на Стило 1,9 JTD 115 к.с. комби. Автомобила ми допада много, поради широкото си купе и пъргавия мотор.Тъй като съм фен на ръка да пипне, око да види, закупих екземпляр, който не беше напудрен все още от автоджанбазите. На външен вид колата има доста забележки, но малко по-малко ще ги коригирам.Първия проблем, с който се сблъсках, беше конзолата за управление на електрическите прозорци и в частност бутона за заключване на стълката (имам малък разбойник на година и половина), и бутона за десен заден прозорец.(можеш да вдигнеш стъклото от конзолата, но не можеш да го свалиш).Свалих козолата и се оказа, че е била заливана преди време, което е довело до корозия на една от патечките. Направих няколко елементарни интервенции с поялника и налепах с безцветен лак за нокти. Направи ми впечатление, че куплугна беше припоен само от едната страна, което много ме учуди, затова почистих всички пинове и ги припоих наново двустранно. Последва лакиране, за да запечатам.Втората неприятна задача се оказа помпичката на пръскалките. При натискане на лостчето работи само задната пръскалка, предните не функционират. На пръв поглед изглеждаше много трудно свалянето на помпичката, но се оказа, че е на две гаики, цялото казанче, след което се сваля и помпата с него. Трябва само много да се внимава, да не излезе помпата и при изкарването на казанчето да не попадне вода в/у електрическия модул, непосредствено до него.Преди да извадя помпата и казанчето пробвах да разменя шлауха и да нахлузя този за отзад на мястото на предния. Натисках и натисках лостчето, но и капчица не излезе. Разглобих цялата помпа, почистих я добре с четка за зъби, смазах въулчицата на моторчето и почистих свързващи куплунг. Моторчето на външно захранване работи без проблем. Ще направя едно побългаряване, което да пази въпросното моторче от запрашаване. То самото е сложено най-отдолу на казанчето и това води до силно замърсяване и корозия. Ще го поставя малко по нагоре, като от казанчето до помпата ще поставя шлаух. Преди да започна манипуилацията, реших да проверя, дали всичко е ок. Странното е, че когато духна в гърлото на помпата, въздух излиза само от черния мущук, при белия нищо не се случва. Когато пробвам да надуя през белия, въздух не минава.Някой занимавал ли се е с този проблем и това нормално ли е. Да не би да има някаква мембрана, клапанче или каквото е там ?Предварително се извинявам, ако темета не е за този раздел или нещо съм объркал. Няма идея да подведа някого, а да споделя, какво съм направил. Може за някого да е полезно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1,9 JTD 115 к.с. - ел. проблеми
Collapse
X
Реклама
Collapse