Здравейте , колеги, алтернатора на бравока сдаде багажа, но тъй като още не съм го свалил , мога ли да рабера по номера на рамата какъв трябва да търся (ампераж , ребра на шайбата) вин-а е zfa18200005072531
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос за алтернатор
Collapse
X
-
Намерих го http://olx.bg/ad/starter-fiat-bravo-...5-ID47R2e.html ето, колегата е много точен и коректен.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Вместо да му даваш линк към друг сайт, в който е публикувана обява за стартер, можеш просто да му посочиш ОБЯВАТА на същия търговец тук в нашия форум - M5kov.=====Everlast - можеш по номера на рамата да разбереш какъв трябва да търсиш. Можеш също по вид на двигателя, но това не е много точно, защото при един и същи двигател в различните модели се монтира различен алтернатор, в зависимост от нивото на оборудване и консуматорите, които той трябва да захранва. Например Мареа 1.9/2.4 JTD се предлага със 100 или със 120-амперов алтернатор, като разликата е в това дали колата има климатик или не. Ако колата е без климатик и търсиш по ВИН, ще получиш като резултат, че трябва да търсиш 100-амперовия модел, защото само той ще отговаря на същия оригинален номер на резервната част, а на практика 120-амперов също ще ти върши работа. А на твоя какво толкова генерално му се е повредило, което да не подлежи на ремонт и да се налага смяна? Бих ти препоръчал да си ремонтираш твоя, ако подлежи, макар и да ти излезе с 10-20-30 лева по-скъпо, но ще знаеш, че е ремонтиран и няма да го пипаш няколко години. При такива части втора употреба не можеш да знаеш в какво състояние са елементите и може да се наложи едва след няколко месеца да правиш пак същия ремонт. Давам ти пример: Моя приятелка имаше износен бендикс на стартера, в резултат на което колата палеше трудно - 3-4-5 пъти докато зацепи. Отиде в незнаен сервиз, в който и смениха стартера с друг, втора употреба, за 40-50 лева го беше взела. Едва след 6 месеца има съвсем същия проблем. Сега обаче подходи по-умно и направи основен ремонт на стартера. Не знам колко плати, но колата пали от 1/4, защото стартерът върти много мощно с нови втулки, четки, почистени клеми, зацепва без проблеми с нов бендикс. Ако все пак вземеш "нов", търси колкото може по-голям ампераж, важно ти е захващането да е същото и ролката да е в съосие с останалите. На един и същи алтернатор могат да се монтират различни ролки, като понякога разликата може да е само 1-2 мм, но те са достатъчни да ти водят ремъка накриво и да има ускорено износване както на ремъка, така и на околните и ролки.
Коментар
-
От сервиза ми казаха че е сцепен корпуса и най-добре да търся или нов или 2-ра ръка, днес са го свалили но нямах възможност да го взема и да разгледам какви му са характеристиките Oт еРЕR-a ми дава 75 и 90 АН, предполагам е големия , че съм с климатик , но не дава колко канала е шайбата за това ще търся стария пистов ремъкhttp://eper.fiatforum.com/eper/navi?...=3&WINDOW_ID=1Fiat Bravo 1.8 GT
Коментар
-
Да добавя един сайт за помощ при търсене на части, нека не го приемате като реклама, но там по ваши критерии ще разберете точната част http://www.mister-auto.bg/bg/FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар