Това са мидбаси. Нямат пищялки. Цената на комплекта с филтрите, определено няма да ти хареса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Озвучаване в Stilo
Collapse
X
-
emzo написа:Това са мидбаси. Нямат пищялки. Цената на комплекта с филтрите, определено няма да ти хареса.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Predatorsi написа:Аз лично пкеъра и преходника с барчето си ги харесвам... Заводската музика на Стилото свири даобре... Ако не разбираш...всяка конфигурация си има плюсове и минуси... Тези DLS-и май нямат пищялки или се бъркам... Освен да са объркали снимката в сайта... Мисля да се поразходя тези дни до Авал и да ги видя на жижо и може би да взема едни пищялки, понеже лявата пръщи оъ време на време...
FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Предполагам ожаче, че свиренето ще е доста по-различно... А и все пак ще са отпред в краката така че пищялката не е от значение... Цената на R6 ме устройва честно казано... Въпреки че ще трябва и за отзад да измисля нещо... Може тези коаксиалните...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Здравей аз също ще ти споделя опит, пък ако искаш ме слушай.В твоя случай, като за начало си вземи суб, остани си със заводските говорители по вратите и виж как е положението, докато събереш ресурс за предна линия. Ако до сега не си имал суб в багажника, си вземи 12"-ка, защото вземеш ли 10"-ка, след време пак ще искаш 12" от любопитство(аз първо бях така и сега съм вече с 8"-ца
, щото рано или късно ти писва ) . След време ако ще взимаш говорители за вратите се насочи задължително към предна линия, но не някои коаксиални като DLS 126, а двукомпонентна с-ма, също ако имаш възможност направи изолация на вратите, вече има доста по евтини варианти "с побългарени материали" . И на последно място задната линия можеш да не я пипаш, като най-маловажна в кар аудиото. Друг вариант, който аз лично за мен бих си направил е добра изолация + предна линия нещо от DLS R6A, а в тоз ценови диапазон и за Focal 165А1 или V1 става, захранвани с амп задължително(защото хубава предна линия без усилвател си е пари на вятъра). Също суб в багажника не повече от 10"-ка, по скоро 8"-ца и не нещо скъпо... някой херц може би. Това е ... CD-то не е лошо както колегите казват, спрямо пионерите същия клас бих казал, че твоето е по-добро.Поздрави.
Коментар
-
vnukata написа:Здравей аз също ще ти споделя опит, пък ако искаш ме слушай.В твоя случай, като за начало си вземи суб, остани си със заводските говорители по вратите и виж как е положението, докато събереш ресурс за предна линия. Ако до сега не си имал суб в багажника, си вземи 12"-ка, защото вземеш ли 10"-ка, след време пак ще искаш 12" от любопитство(аз първо бях така и сега съм вече с 8"-ца
, щото рано или късно ти писва ) . След време ако ще взимаш говорители за вратите се насочи задължително към предна линия, но не някои коаксиални като DLS 126, а двукомпонентна с-ма, също ако имаш възможност направи изолация на вратите, вече има доста по евтини варианти "с побългарени материали" . И на последно място задната линия можеш да не я пипаш, като най-маловажна в кар аудиото. Друг вариант, който аз лично за мен бих си направил е добра изолация + предна линия нещо от DLS R6A, а в тоз ценови диапазон и за Focal 165А1 или V1 става, захранвани с амп задължително(защото хубава предна линия без усилвател си е пари на вятъра). Също суб в багажника не повече от 10"-ка, по скоро 8"-ца и не нещо скъпо... някой херц може би. Това е ... CD-то не е лошо както колегите казват, спрямо пионерите същия клас бих казал, че твоето е по-добро.Поздрави.
В старата ми кола имах 12-ка 250 ватова и да ти кажа ,почти ми е писнало да ми думка на главата ,въпреки че на някои песни си е кеф...Ама на дълъг път си е кеф при леко увеличен звук пак да си чуваш баса...Защото не караме коли обезшумени като S-класа...
На Типото вратите ги бях демпнал ,ама там нямаше почти никакъв ефект ,да не кажа никакъв...Но това го отдавам ,на така или иначе шумното купе...Като цяло за суб, засега съм се спрял на ето това http://www.avitel-bg.com/hertz-ds-30 или това http://www.avitel-bg.com/hertz-ds-300 ,като съм наясно ,че не може да се очакват чудеса от тези говорител...Но на мен ще ми стига...Пък и цената е супер...Вариантът пък за предна линия е или DLS R6.2 или Hertz EV 165L.5 ...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Значи...След много умуване и гледане реших и взех една готова каса на JBL...250 ватова 12-ка със затворен обем...Доста компактна ,като размери и на много хубава цена...Сметнах ,че да взема говорител и след това да му направя каса ,да я тапицирам и да сложа терминал ,ще ми излезе дори по-скъпо ,тъй че се обзаведох с готова...Сега остава да взема усилвател и кабели...И разбира се да намеря време да я сложа...Защото то ми е най-кът...Иначе я слушах в магазина ,заедно с един Alpine в същия клас и на същата цена и JBL-a ми хареса повече...Та проблемът е почти решен...Сега остава да поразгледам колата за евентуални места ,през които да минат кабелите...Най-много ме притеснява плюсовият кабел...Някой ако е прекарвал на Стило ,може да сподели опит ,откъде е прекарал кабелите...Ще съм много благодарен...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
vnukata написа:А честито, какъв е модела на JBL-аFiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
emzo написа:Има дупка в предната гредичка с гумен маншон. СИгурен съм, че имам тема за прекарването на силовия кабел, но не я намирам сега.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Малко развитие по темата... Купих ето този стартер сет за демпване и ще го ползвам на петата врата... След като го сложа ще пиша дали има ефект... Въпреки че още не съм сложил баса...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Току що прекарах кабелите... Като цяло е лесно без почти никакво разглобяване... Само дето щупих една пластмаса на задния праг... Ааа и една доста одрана ръка...Субчето иначе свирна но не съм си играл да го тествам... Като цяло е това, което търсех...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар