Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Късо в електрониката?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Късо в електрониката?

    Здравейте, сутринта, когато опитах да запаля колата и излезе, че изобщо нищо не "светва" по нея. При контакт с ключа изобщо не дава индикация по таблото - само при изключване стрелките на датчика за резервоара и температурата скачат до горе и след това падат обратно. Същото става ако опитам да пусна и спра светлините на купето (но нищо не светва освен това движение на стрелките). Погледнах бушоните и където другаде успях, но не видях нищо изгоряло или разкачено.Колата е фиат брава 2001.Благодаря предварително за всяка оказана помощ

    #2
    Почни от акумулатора замери му напрежението, виж дали не са окислени клемите, ако са ги разкачи и ги полей с вода. Може и някоя клетка на акумулатора да ти е окъсила при това положение като почнеш да консумираш напрежението пада много рязко до много ниски стойности и затова може да не ти свети нищо
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      #3
      Ами викам да вземеш да си видиш акумулатора може би??
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар


        #4
        Акумулатора/клемите.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Ест. че погледнах акумулатора - клемите са си добре, няма нищо хлабаво при него, но няма как да го замеря, иначе е varta от сребърните и все още в гаранция и до сега не е правил проблеми, и при положение, че предния ден е карана колата без някакви забележки и без оставени светещи фарове, крушки, радио или друго от сорта ми се вижда малко вероятноИ все пак има ли начин да го замеря с нещо подръчно, че нямам амперметър за 12 волта в момента

          Коментар


            #6
            Ами след като нямаш МУЛТИЦЕТ се казва ...Хвани минуса с дясната ръка и близни с езика плюса.Ако усетиш парене значи има ток...!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_04П.С..Намери си мултицет и си го замери.С друго не става.......
            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

            Коментар


              #7
              с амперметър щи е трудно да го замериш...вземи една лампа от стоп на 12 волта ... пъпката отдолу я сложи на + ,земи един кабел и свържи корпуса на крушката(тва под стъклото на крушката) с минусовия извод на акумулатора...крушката трябва да светне в ярко жълто ако е наред акумулатора ако оранжавее едвам едвам значи нямаш акумулатор...пробата я прави върху изводите на акумулатора а не на клемите понеже ако са ти зацапани клемите няма да светне...тва е най лесния метод след като нямаш Мултицет
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                кола

                Дай ток от друга кола виж масата към купето и мотора
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Провери клемореда на контактния ключ.
                  Stop giving directions, just say "Follow me."
                  Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                  Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                  Коментар

                  Working...
                  X