Колеги вчера след дълго пътуване (около 600км) при работа на празен ход на двигателя ми светваше лампичката на акумулатора и след подаване на газ угасваше и след около 30 км. каране само в обороти и видимо едвам светещи фарове спрях. Първо проверих клемите и какво да видя, клемата на минуса беше разхлабена, позатегнах я и уплътних със една видиа запали на бутане и лампата не светеше, но фаровете светиха слабо и продължих по пътя и след няма и 10 км. в ришкия проход всичките лампи на таблото светнаха фаровете все по-слабо светеха и по-слабо докато не видях отбивка и реших да спра и при натискане на съединителя колата направо угасна. Звъннах на приятел да ме издърпа и днес след като заредих акумулатора за да мога да я вкарам в гаража при добре затегнати клеми никакви проблеми всичко си работи при замерване добре зареждаше динамото. Как мислите колеги дали проблема е бил само от клемите или е в алтернатора ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с алтернатор или клеми при браво 1.9жтд
Collapse
X
-
Ролката при 1.6 е на нещо като конус, май нямаше някакви зъби за контра. Сигурно и твоята е такава.Моята я отвиха с ударен гайковерт в един сервиз точно за 1 секунда. Не съм сигурен дали ще има място за пистолета да ти я отвият на място, трябва да пробваш.По-скоро виж как зарежда, когато ти светне лампата, ама премери кабела долу на алтернатора.Виж масата и +-са на местата, където са хванати за купето/двигателя преди да ровиш алтернатора."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Ролката при 1.6 е на нещо като конус, май нямаше някакви зъби за контра. Сигурно и твоята е такава.Моята я отвиха с ударен гайковерт в един сервиз точно за 1 секунда. Не съм сигурен дали ще има място за пистолета да ти я отвият на място, трябва да пробваш.По-скоро виж как зарежда, когато ти светне лампата, ама премери кабела долу на алтернатора.Виж масата и +-са на местата, където са хванати за купето/двигателя преди да ровиш алтернатора.
Коментар
-
Зад динамото има една метална планка, сваляш я и с пиниз го вадиш покрай полуоската.Не се сваля полуоската."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Зад динамото има една метална планка, сваляш я и с пиниз го вадиш покрай полуоската.Не се сваля полуоската.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар