Отварям нова тема за проблема.Проблема е в неравномерната работа на двигатели и последствие и на напрежението https://www.dropbox.com/s/ybn2vozc7m...54.54.mp4?dl=0. Дори и на по-високи обороти лампата пак "играе така"ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ: Напрежение на акумулатора: 13,5 V ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ: Напрежение на акумулатора: 15,0 V ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ: Напрежение на акумулатора: 13,0 V ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ: Напрежение на акумулатора: 13,0 V ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ: Напрежение на акумулатора: 13,4 V ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ: Напрежение на акумулатора: 15,1 V ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ: Напрежение на акумулатора: 13,0 V ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ: Напрежение на акумулатора: 13,1 V ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ: Напрежение на акумулатора: 13,8 V ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ: Напрежение на акумулатора: 15,5 V ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ: Напрежение на акумулатора: 12,9 V ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ: Напрежение на акумулатора: 13,1 VПробвах на откачен акумулатор но ефект никакъв. Освен утре да откача алтернатора... или да търся причината в някакви релета. Давайте идея, къде да търся проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Клатене" на обороти и волтажа Punto MK2 8v
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар