Здравейте, имам Фиат Гранде Пунто 2005, 1.9JTD - 130. От няколко дни се опитвам да свържа лаптопа с колата посредством ELM327 интерфейс с bluetooth. Купих и трите преходника(жълт, червен, зелен). Инстралирах последния възможен драйвер за моя вграден bluetooth на лаптопа. Дадох колата на контакт, намерих устройството, написах му код 1234(след това пробвах с други, но с тях казва, че не става), добавих опциите показани на всички снимки по-долу, но не успявам да се свържа успешно към ECU-то. Направил съм 18 снимки изключително детайлни снимки на целия процес, който описвам по-долу. Помагайте с каквото можете. Поздрави.Всички снимки без обяснения тук: http://imgur.com/Dn21mEr,w1f6MA9,FM2...gBx,De4yQ4J#01. Добавяне на устройството и въвеждане на pairing код:http://i.imgur.com/Dn21mEr.jpg2. Табове от свойствата на устройството:http://i.imgur.com/w1f6MA9.jpghttp:/...m/AagFoLu.jpg3. Прозорец свойства на устройството в device manager:http://i.imgur.com/1OczIlL.jpg4. Табове на свойствата на bluetooth-а на лаптопа:http://i.imgur.com/O9ieRvi.jpghttp:/...m/MjpU6rS.jpg5. Регистрирана версия на MultiEcuScan, възможни опции на настройките на таб Интерфейси:http://i.imgur.com/Qsg7XE0.jpghttp:/...m/7cIiLde.jpg6. Тестове на различни типове интерфейси на COM 4, където ми е устройството(ако пробвам друг COM ми дава time out и това излиза само на COM 4):http://i.imgur.com/7pF1bkQ.jpghttp:/...m/gFUQAnc.jpg7. Сканиране за интерфейси, излиза само COMPLETE и не намира нищо:http://i.imgur.com/kG5BAFB.jpg8. Проба с абсолютно всички възможни комбинации от опциите на MultiEcuScan(Всички възможни комбинации от интерфейси/скорости/COM-ове). Винаги когато се опита да се свържа, към което и да е ми дава това:http://i.imgur.com/Lq1SgBx.jpghttp:/...магайте колеги, ще съм ви много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пробвах всичко, но не мога да свържа ELM327 BT с лаптоп
Collapse
X
-
Тези дни четох няколко неща за ELM 327 и намерих в темата за този интерфейс, че при някои се прави следната процедура с махане на резистор от платката:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...олегата, който е започнал този разговор е споменал че "Мога да влизам в ECU, ABS, Airbag, Ел. усилвател и скоростна кутия. Табло и Body нъцки. От къде може да е проблема?".Той може да влиза в тези модули, а аз изобщо не мога в нито един. Аз също слагам жълтия преходник, когато MultiEcuScan го поиска.Всичко, което някога съм правил и ще правя по автомобила ми можете да намерите в секцията "За мен > Биография" в профила ми.
-
Прати ми на лично една снимка на ЕЛМ-ма ти да видим за тоз резистор аз на моя го премахнах. Обаче ми трябваха няколко месеца докато го намеря кой е, защото в нета все още нямаше инфо или поне аз не откривах за моя модел .Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Каква е колата,връзката по К или КАН трябва да стане?Тук има писано за проблем по К как се решава,виж пост №25.http://forum.cxem.net/index.php?s=e0...c=144556&st=20OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
ivan_pop написа:Каква е колата,връзката по К или КАН трябва да стане?Тук има писано за проблем по К как се решава,виж пост №25.http://forum.cxem.net/index.php?s=e0...c=144556&st=20Всичко, което някога съм правил и ще правя по автомобила ми можете да намерите в секцията "За мен > Биография" в профила ми.
Коментар
-
Outlaw написа:ivan_pop написа:Каква е колата,връзката по К или КАН трябва да стане?Тук има писано за проблем по К как се решава,виж пост №25.http://forum.cxem.net/index.php?s=e0...c=144556&st=20Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
От вчера се мъча да отворя кутията на интерфейса, за да направя снимки и да ги кача тук. Все едно е правен абсолютно никога да не може да се отваря :D Има 4 дупки, където би трябвало да има болтчета, но няма нищо там, а по ръба ми се струва, че е залепено.. Дайте идея как да го отворя, опитвам се с един нож по ръба ама ще отнеме много време :XВсичко, което някога съм правил и ще правя по автомобила ми можете да намерите в секцията "За мен > Биография" в профила ми.
Коментар
-
След един час търкане по ъглите с нож със зъбци и доста натискане с отвертка успях да отворя залепения с лепило по ръбовете интерфейс ELM327 грижливо запечатан от непълнолетно китайче. Прикачвам всички снимки тук:http://imgur.com/EwIMThX,q3PIB0b,xGz...lL,9l6YKoSПо отделно отвън:http://i.imgur.com/EwIMThX.jpghttp:/...3PIB0b.jpgПо отделно отвътре(платката):http://i.imgur.com/xGzmBHB.jpghttp:/...EK2jql.jpgПо отделно платката отзад:http://i.imgur.com/pRrUBYj.jpghttp:/...l6YKoS.jpgНе знам за кой резистор става въпрос, ако може по-детайлна помощ ще съм съпер благодарен А може да успеем да направим златна тема, заради подробностите, в които влизаме. ПоздравиВсичко, което някога съм правил и ще правя по автомобила ми можете да намерите в секцията "За мен > Биография" в профила ми.
Коментар
-
В момента гледам схемата от 25 коментар тук: http://forum.cxem.net/index.php?s=e0...олерите са абсолютно същите, като на моя интерфейс. Намерих и резистор номер 1(R1) - http://i.imgur.com/wGlDtMX.jpgСега какво правя с него, махам го и свързвам двете точки, в които в момента е свързан или просто го махам ?Всичко, което някога съм правил и ще правя по автомобила ми можете да намерите в секцията "За мен > Биография" в профила ми.
Коментар
-
ivan_pop написа:Измери го този R1 или виж какво пише на него.В руския форум човека пише,че при него R1 е бил около 70 кОм и той есложил паралелно на него 47 кОм.Всичко, което някога съм правил и ще правя по автомобила ми можете да намерите в секцията "За мен > Биография" в профила ми.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар