Няма невъзможни неща.Също така и няма нищо безплатно.Даже и камера за заден ход можеш да му закачиш, имам схема, някой ден и с това ще се заема.
stilo_new написа:
А колкото това, че не е вързан единият плюс, аз ще проверя отзад какво е свързано, но не знам вече дали ще успея и как да го вържа. Не ги разбирам просто как стават тези неща.
Тогава по-добре го закарай на някой, който разбира.
Няма невъзможни неща.Също така и няма нищо безплатно.Даже и камера за заден ход можеш да му закачиш, имам схема, някой ден и с това ще се заема.
stilo_new написа:
А колкото това, че не е вързан единият плюс, аз ще проверя отзад какво е свързано, но не знам вече дали ще успея и как да го вържа. Не ги разбирам просто как стават тези неща.
Тогава по-добре го закарай на някой, който разбира.
Благодаря ти. Разбира се, че ще си платя колкото трябва. Ще се радвам някой колега от Бургас, който разбира да се отзове.
Според схемата, която си показал на конектор С са свързани само 1,3 , 7 и 8. Не знам останалите за какво са, но върпосната клема 4 не е свързана.П.П. Никъде не виждам свободно кабелче, което мога да свържа, за да показва на радиото, че колата е запалена?
Зелената и сивата букса са за антените, съответно на GPS-а и GSM-а.Ако мислиш да ги ползваш, ще трябва да си набавиш и тях.В бялата букса влиза една голяма такава, но на нея има само един единствен кабел и той е за микрофона на телефона (и такъв ще ти трябва).За липсващия кабел на клема 4 - ще трябва от таблото с бушоните да си пуснеш един кабел, който да има напрежение +12В само когато колата е на контакт.
Благодаря за изчерпателният отговор, колега. Изясниаха ми се нещата. Явно предишният собственик е сложил това нещо, без да знае изобщо какво представлява. Доколкото разбрах няма и смисъл да търся антени за GPS/GSM, микрофон и т.н.. Явно ще си го ползвам само като радио. То поне един AUX да имаше, да му слагам флашка. Определно съм разочарован от това нещо. Добре стои в колата, а реално...нищо. Сега остава само да видя дали ще успея сам да се справя да пусна кабелче, за този плюс, че поне малко да му направя настройките. Нощно време много силно свети, ще ми изкара очите. А и това спиране през 20 мин....Предполагам от габарити или къси светлини, ще може да се вземе 12 волта. Те са захранени само на контакт. А и едно бушонче 10А сигурно ще трябва на кабелчето.
Малко ми мина ентусиазма като отворих капачето където са бушоните от ляво на волана. просто не виждам от там как ще мога да пусна кабелче... Освен да го застъпя с бушона ли?
Колега не е толкова зле колкото си мислиш ,мога да ти дам пълна информация как да я направиш напълно функционална.Втория плюс ти е ясен вече ,другите 2 кабела който в момента са ти включени са контролери.Единия ще се наложи да го изключиш.На плюса който ще пускаш ,ще ти се наложи да сложиш времезакъснително реле на минимум 6 секунди (толкова трае проверката на колата) в противен случай ще ти мига километража .За микрофона пиновете са 9 и 18 и ти трябва предусилвател за микрофон с какъвто и да е микрофон с екраниран кабел за да не се смущава.Антена я поръчаш от ebay ,тя е комбинирана гсм и гпс струва около 40 лв с доставката и си е за модела.Ако се навиеш да я правиш ми пиши на ЛС ,ще ти обясня подробно .Аз го правих на фиат крома 2007 и предполагам,че и при теб ще е същото.Навигацията и буксите всичко е идентично ,както и инсталацията на колата е същата .Ето такава е антената - http://www.ebay.com/itm/PEUGEOT-CITROEN-FIAT-LANCIA-MAGNETI-MARELLI-RT3-GPS-GSM-ANTENA-ANTENNA-ANTENNE-/281003967986?hash=item416d2445f2Успех!
Колега за сега мисля да се откажа от ползването на GPS и Телефона. Ще се радвам, ако можеш да ми обясниш за връзването на вторият плюс и аз успея да се справя. :D
Ами купуваш си едно времезакъснително реле на 6 секунди и го връзваш през някой бушон.Съмнявам се ,че след като го включиш ще ти поиска mastercode навигацията ,понеже вече колата ще разбира ,че има нещо включено,а тя не е фабрична и съответно кода го няма в бодито,но това е предположение .
Ами купуваш си едно времезакъснително реле на 6 секунди и го връзваш през някой бушон.Съмнявам се ,че след като го включиш ще ти поиска mastercode навигацията ,понеже вече колата ще разбира ,че има нещо включено,а тя не е фабрична и съответно кода го няма в бодито,но това е предположение .
Прав беше колега. Поиска ми mastercode. Наложи се пак да го изключа, че не можех да сменям и радиото. Интересното, което се получи е, че след като работи така известно време, е взел някакъв сигнал от колата и езика ми се смени сам от немски на английски(което исках да направя от много време, но не ми даваше). както и сега, въпреки, че го изключих вторият плюс, вече мога да правя настройки, да променям яркостта и много друго. Остана това дето се изключва на 20 мин., но за това явно трябва да си е включен вторият плюс. Въпреки това съм доволен, намалих си яркостта, да не ми вади очите нощно време.
Ами купуваш си едно времезакъснително реле на 6 секунди и го връзваш през някой бушон.Съмнявам се ,че след като го включиш ще ти поиска mastercode навигацията ,понеже вече колата ще разбира ,че има нещо включено,а тя не е фабрична и съответно кода го няма в бодито,но това е предположение .
Прав беше колега. Поиска ми mastercode. Наложи се пак да го изключа, че не можех да сменям и радиото. Интересното, което се получи е, че след като работи така известно време, е взел някакъв сигнал от колата и езика ми се смени сам от немски на английски(което исках да направя от много време, но не ми даваше). както и сега, въпреки, че го изключих вторият плюс, вече мога да правя настройки, да променям яркостта и много друго. Остана това дето се изключва на 20 мин., но за това явно трябва да си е включен вторият плюс. Въпреки това съм доволен, намалих си яркостта, да не ми вади очите нощно време.
.колега когато ти поиска mastercode какво беше решението щото и на мен си иска а нямам идея от къде да го взема
Коментар