Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на пищялки Крома 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на пищялки Крома 2

    Тези дни пробвах да сменя стандартните пищялки на Кромата с куполни ,но при пускане на радиото с новата пищялка след 3-4 секунди ми отрязва целия канал- примерно на предна лява пищялка съм се закачил, реже ми и мидбаса във вратата.Не съм мерил импеданса на 2-та вида пищялки, но въпроса е дали го следи на целия канал и при промяна го изключва като защита от претоварване и късо или има нещо друго?
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    #2
    А на другия канал /десен/ пак ли те изключва. Според мене като си ръчкал кабелите са се окъсили някъде... някъде има протрита изолацията. Другия вариант е дефектна дала на късо пищялка. Усилвателя не би трябвало да се изключи, какъвто и говорител да му сложиш.
    Fiat Croma 1.9Mjet 8V

    Коментар


      #3
      И от двете страни и на двата канала едно и също - слагам пищялката свири 2 секунди и се гаси целия канал,махам пищялката и след малко тръгва колоната. Въртях ги във всякакви комбинации пищялките и на двата канала едно и също се получава.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Видиш ли , няма да се учудя ако говорители са по КАН мрежа
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Този ефект ме озадачава... премери им съпротивлението на новите пищялки с мултицета. Всичко над 4 Ома не би трябвало да създава проблеми.
          Fiat Croma 1.9Mjet 8V

          Коментар


            #6
            trota написа:
            Този ефект ме озадачава... премери им съпротивлението на новите пищялки с мултицета. Всичко над 4 Ома не би трябвало да създава проблеми.
            Това не е баш така. Каквото и активно съпротивление да покажат , не значи ,че няма да има спадове в импеданса при някои честоти , отделно след това има филтър и каква става новата резултантна импедансна крива не е мн ясно. Ако има големи спадове може усилвателя да се претоварва по мощност и да задейства защита.

            Коментар


              #7
              Дори при съвсем лек звук гаси каналите, както и да е сложих въпросните пищялки на бравото а тези от него Blaupunkt текстилни куполни ги пробвах на Кромата и с тях няма проблеми. Другата седмица монтирам :D
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар

              Working...
              X