Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нагревател на филтъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нагревател на филтъра

    Здравейте колеги наистина се оказа че има такъв нагревател.Въпроса ми е следния къде се намира предпазитела за него и кога при каква температура трябва да подгрява горивото.Пробвах с мултицет при 3 градуса и няма никакво напрежение към него.Ако може и схемичка аз все пак ще се поровя във ръководството.Става въпрос за автомобила от подписа.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Ако датчика за температурата за горивото управлява включването на нагреватела то това ме навежда на мисълта че той може да не си върши работата,но ако някой знае поне при каква температура трябва да се включи.Другия вариант е да е подаде отделно ток на нагреватела и с едно ключе да си го управлявам самостоятелно когато аз си реша.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Ако датчика за температурата за горивото управлява включването на нагреватела то това ме навежда на мисълта че той може да не си върши работата,но ако някой знае поне при каква температура трябва да се включи.Другия вариант е да е подаде отделно ток на нагреватела и с едно ключе да си го управлявам самостоятелно когато аз си реша.
      Е... хората, като са го измислили да се управлява атоматично, защо ти е да го побългаряваш? Може да сработва при много по-ниски темперетури.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Защото никъде няма информация за него и предполагам че не сработва.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Re: Нагревател на филтъра

          Tornado написа:
          Здравейте колеги наистина се оказа че има такъв нагревател.Въпроса ми е следния къде се намира предпазитела за него и кога при каква температура трябва да подгрява горивото.Пробвах с мултицет при 3 градуса и няма никакво напрежение към него.Ако може и схемичка аз все пак ще се поровя във ръководството.Става въпрос за автомобила от подписа.
          При темпрата, датчика за подгрев сработва при температури под -3, -4 градуса. Сигурен съм защото от тази зима имам контролна лампа за това на таблото Освен това, за да почне да подгрява, мотора трябва да работи - само на контакт не става.Най-лесно пробата става така: Оставяш колата да работи, на мястото на нагревателя в буксата слагаш една пробна лампа, вадиш буксата от датчика и я закъсяваш с една жичка. Лампата трябва да светне. Предполагам конзолата на филтъра е подобна не тези от тук?
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            Мислех си да го правя и аз това със закъсяването и пробната лампа,но ме притеснява това че са вързани сигурно със компа.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Тази сутрин -3 градуса все още не включва подгрева на горивото.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                Тази сутрин -3 градуса все още не включва подгрева на горивото.
                Светна ли лампата колега? Днес си взех темприерата от ремонт, бяха я зарязали извън сервиза и тествах екстрата в работни условия.Моята запали, посвети около 5мин и спря.Навън към 20ч удари -7,5гр, така че на тая температура гарантирано се влючва "бързовара"
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  Не още няма такива температури в Карлово и В.Търново все още.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Тази вечер във В.Търново квартал Зоната -8 градуса няма все още подгряване на горивото явно датчика си е заминал.Дали ще има такъв някъде по магазините.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Tornado написа:
                      Тази вечер във В.Търново квартал Зоната -8 градуса няма все още подгряване на горивото явно датчика си е заминал.Дали ще има такъв някъде по магазините.
                      Мдаа... Определено не е в ред - около -3, -4 градуса го хващам аз.Честно казано съмнява ме малко че ще го намериш в магазин.Аз преди време с датчика за ниво на масло посях смут и недоумение по "Симеон" а това е още по-голяма екзотика Според мен във Ванто или Ауто Италия с поръчка. Ако искаш мога да проверя след празниците.Но имам лоши предчувствия за цената...
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #12
                        И какво да правя сега аз си знаех,че трябва да си пусна още едно кабелче за принудително включване на нагреватела.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Въпросният нагревател миналата зима на минус 14 градуса като дигнах капака го чух че работи/чу се едно жужене/,а колата дори не беше на контакт

                          Коментар


                            #14
                            gdd55 написа:
                            Въпросният нагревател миналата зима на минус 14 градуса като дигнах капака го чух че работи/чу се едно жужене/,а колата дори не беше на контакт
                            Този шум въобще не е от нагревателя, а от екоклапана. Те са два клапана и се ръководят от вакуум. Но в никакъв случай този шум не е от нагревателя. Заслушай се малко и сам ще се увериш - почти винаги се чува, дори и колата да не е запалена.

                            Коментар


                              #15
                              Ето разконспирирах го този нагревател.
                              Прикачени файлове
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X