Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

рестартиране на ЕКУ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    рестартиране на ЕКУ

    Здравейте,става въпрос за фиата 2.4жтд въпросният фиат няма букса за елм327 долу при бушоните(или аз не видях)ZFA18500000308552направих почистване на дебитомера, и вчера напръскаха буксата му с контактен спрей, но днес валеше и не ми се отваряше капака, та запалих без закачена букса, като очаквах да влезе в авариен режима.. да ама не.сравнявам го с пежото,защото при откачен дебитомер не вдига повече от 3к обор., а тук не е така.Сега искам да закача дебитомера, да ресетна еку и да видя как ще се държи, но само с откачане на АБ ще стане ли ?За диагностика ми трябва преходник от елм327 към три пинова букса нали така?
    Fiat Marea 2.4 JTD+
    Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
    Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
    Renault 19/1.7mi/ - crash

    #2
    Просто закачи буксата.Няма такъв ресет, за какъвто ти си мислиш.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      добре де ама не намирам разлика във вървежа с и без него, а би трябвало да има нали така?искам се закача да го вида и по дали на еку, ама ще мине време докато поръчам преходник...може би аз не се изразих правилно - за адаптация говоря аз
      Fiat Marea 2.4 JTD+
      Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
      Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
      Renault 19/1.7mi/ - crash

      Коментар


        #4
        Няма такава тук.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Трябва ти преходник, към 10 лв. е, буксата ти най-вероятно е горе на бомбето на макферсона, откъм пасажера.Тук "аварийния" режим се изразява в това, че като откачиш буксата, ЕКУ-то записва 2 грешки - дебитомер и за температурата на въздуха, понеже и тоя датчик се намира в дебитомера. Лампата за проблем не светва. Та щом ЕКУ-то разбере, че няма дебитомер, започва да си смята горивото по предварително зададени таблици спрямо оборотите. Колата върви малко по-мудно и харчи с половин литър отгоре. Щом вкараш буксата и запалиш мотора, нещата сами си идват на мястото, само грешките си остават записани, но това няма никакво значение.Ако дебитомера е прецакан тотално, колата ще върви много по-добре с откачена букса.С диагностика можеш да го провериш по волтажа дали работи. Ако показва над 4 волта е ~ОК. Ако е забил на едно и нещо - откачвай буксата и търси нов. Ако стойностите се менят, но не стигат до 4 волта при високи обороти - за чистене е.Това с ресета на ЕКУ-то и адаптацията е за стъпковия мотор при бензиновите мотори.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            ясно!месри за инфото. Ще закача буксата, ще купя преходник и от данните по еку ще преценя дали е прецакан дебитомера
            Fiat Marea 2.4 JTD+
            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
            Renault 19/1.7mi/ - crash

            Коментар

            Working...
            X