Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с CYTI режима на сервото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с CYTI режима на сервото

    Постоянно блокира и изключва някой срещал ли е такъв проблем

    #2
    Кога изключва?Защото Сити режима задължително изключва автоматично при превишаване на скоростта от около 40км/ч (ако не се лъжа).
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Е що пък 40??? Много малко бе...

      Коментар


        #4
        Re: Проблем с CYTI режима на сервото

        LDM написа:
        Постоянно блокира и изключва някой срещал ли е такъв проблем
        Един офтопик: какъв е тов режим и какво прави на сервото?И с кое серво се бъзика, волана или спирачката?Няма нищо срамно да пита човек, струва ми се. П.С:Докъде стигнала техниката... Цъ-цъ-цъ!Питах гугъл. Кой да преположи че хидравликата на волата вече се върти с ел.мотор...Както се казваше в онзи виц: "Що не казвате тука бе! Ние още влакове взривяваме!"
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          серво

          Блокира на място когато въртя волана при паркиране

          Коментар


            #6
            Re: серво

            LDM написа:
            Блокира на място когато въртя волана при паркиране
            Какво значи блокира, става тежък волана ли?

            Коментар


              #7
              волан

              да става супер тежък и все едно няма никва хидравлика

              Коментар


                #8
                виж дали има течност и се моли да не е свършила помпата.
                punto 1.2 16v sporting

                Коментар


                  #9
                  Re: волан

                  LDM написа:
                  да става супер тежък и все едно няма никва хидравлика
                  Писах ти тук:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11305
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    koleto написа:
                    виж дали има течност и се моли да не е свършила помпата.
                    Няма течности и помпи там... това е електроусилвател.Има само компютър и електромеханика.
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Недовършена е и тази тема по иначе доста дъвкания въпрос с електроусилвателите на Пунтото. И така ако не работи въобще - релета! А ако спира да работи 30 сек. след палене какво правим? Ето така се държи мойта машина: https://www.youtube.com/watch?v=7kLOUtQw3OM

                      Коментар


                        #12
                        Мини през диагностика и ще разбереш.След релетата, най-често заминава датчика за положението на волана.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте и от мен. Моя проблем е сходен. Когато запаля колата всичко е наред, но след като тръгна да правя някаква маневра волана веднага се втвърдява и светва червено воланче на таблото. Ако проблема са релетата от къде да закупя такива. Иначе колата въобще не можа да се кара. Благодаря.
                          FIAT PUNTO 1,9 JTD, 2001

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Направи диагностика .
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Аз минах диагностика и ми пише грешка в ECU и още някакви грешки. Майстора ги изтри но на втория завой пак светна воланчето и се втвърдиха нещата. Каза че сигурно ще иска компютър на електроусилвателя.

                              Коментар

                              Working...
                              X