Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

? Искам да сменя ЕКУ 49F с по старото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    M5kov написа:
    Проблема е в настройката, не са нужни никакви чорапи, вентилатори и прочие
    И да и не, сега не карам на гас, но преди съм карал и както писах гадно беше когато смениш филтъра и и се разказва играта на всички насторйки, а ако си ги настроил на чист филтър след време пак има разлика във вървенето и разхода, това за обикновените газови няма как да го направиш константа. Не твърдя че съм кой знае колко вещ, но това ми е от личния опит.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      Преди да сложа обикновенната газова бях вързал газовата рейка на бензиновия комп. с релета с две писти откачих ланда сондата и с налягането на изпарителя легулирах и този вариянт според мен е най добър, обаче заради детонационния датчик се обърках че се насмита компа
      fiat bravo 1.6 16V

      Коментар


        #18
        Рейката няма да ти кара много в този случай Rail-а като го караш определено време на по високо налягане започва да не затваря хубаво клапанчетата.

        Коментар


          #19
          misho_ написа:
          Рейката няма да ти кара много в този случай Rail-а като го караш определено време на по високо налягане започва да не затваря хубаво клапанчетата.
          казвам го попринцип сега съм махнал всичко и си карам на бензин
          fiat bravo 1.6 16V

          Коментар


            #20
            Как се представя колата при теб, доволен ли си?

            Коментар

            Working...
            X