Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

? Искам да сменя ЕКУ 49F с по старото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ? Искам да сменя ЕКУ 49F с по старото

    Искам на моят фиат браво 1.6 16V 97г. с еку 49F да слажа еку от по старите години. Някой правил ли го е?
    fiat bravo 1.6 16V

    #2
    Трябва ти компютър, окабеляване за мотора, мап сензор, датчик за темп. На входящ въздух километраж и окабеляване за него от браво до 98ма година iaw 1f . тпс-а нс дросела мисля че е едакъв, датчика за детонации е същия и ламбдата е същата. Апсолютно безсмислена операция. Дюзите помпата горивните магистрали, също са различни, но може да не ги сменяш, колата ще работи идеялно и с тях. Какво не му хареса на 49ф, при мен не съм имал никакви проблеми с електрониката, само две дюзи съм сменял, бобина, кабели и свещи. Ако става въпрос за синьото браво.

    Коментар


      #3
      97 с 49F?!По-скоро вече е сменян.Какви са ти колекторите - метални/пластмасови?
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Re: ? Искам да сменя ЕКУ 49F с по старото

        shr81 написа:
        Искам на моят фиат браво 1.6 16V 97г. с еку 49F да слажа еку от по старите години. Някой правил ли го е?
        97 е по производство реално 98 е по регистрация оригинален 49F Много съм доволен от него на бензин мислех да му сложа обикновенна газовазатова ме инересуваше но се отказах ще го карам на бензин мешано ми дава разход 7.5-8 на газ ако дава 11-12 няма никакъв смисълМерси за отзиваТози е от Германия 4 air bag,ABS,климатроник и новото табло и решетка, а другият ми с от Швеицария и е 97 старото табло старата решетка и климатик и пак е оригинален 49F може да има значение за кой пазар е правена колата или все тая
        fiat bravo 1.6 16V

        Коментар


          #5
          Re: ? Искам да сменя ЕКУ 49F с по старото

          винаги има смисъл на газ ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Re: ? Искам да сменя ЕКУ 49F с по старото

            shr81 написа:
            shr81 написа:
            Искам на моят фиат браво 1.6 16V 97г. с еку 49F да слажа еку от по старите години. Някой правил ли го е?
            97 е по производство реално 98 е по регистрация оригинален 49F Много съм доволен от него на бензин мислех да му сложа обикновенна газовазатова ме инересуваше но се отказах ще го карам на бензин мешано ми дава разход 7.5-8 на газ ако дава 11-12 няма никакъв смисълМерси за отзиваТози е от Германия 4 air bag,ABS,климатроник и новото табло и решетка, а другият ми с от Швеицария и е 97 старото табло старата решетка и климатик и пак е оригинален 49F може да има значение за кой пазар е правена колата или все тая
            Пластмасови с регулатор на горивото с резервуара и т.н.
            fiat bravo 1.6 16V

            Коментар


              #7
              той и с обикновенна, няма да има ядове ако го караш само на газ + това времето се затопля вече и няма ядове да си палиш и студена на газ, обаче си е глупост, ГИ-то е много по добър варянт. видях в една тема, че си махнал ГИ-то от синьото(бившото мое), какво не се разбрахте с нея?

              Коментар


                #8
                misho_ написа:
                той и с обикновенна, няма да има ядове ако го караш само на газ + това времето се затопля вече и няма ядове да си палиш и студена на газ, обаче си е глупост, ГИ-то е много по добър варянт. видях в една тема, че си махнал ГИ-то от синьото(бившото мое), какво не се разбрахте с нея?
                Паленето на бензин иомазване на времената сутрин върта 5-6 пъти докато запали, а с тия колектори сложих обикновенната с тази мисъл да е само на газ ама постоянно гърми
                fiat bravo 1.6 16V

                Коментар


                  #9
                  shr81 написа:
                  misho_ написа:
                  той и с обикновенна, няма да има ядове ако го караш само на газ + това времето се затопля вече и няма ядове да си палиш и студена на газ, обаче си е глупост, ГИ-то е много по добър варянт. видях в една тема, че си махнал ГИ-то от синьото(бившото мое), какво не се разбрахте с нея?
                  Паленето на бензин иомазване на времената сутрин върта 5-6 пъти докато запали, а с тия колектори сложих обикновенната с тази мисъл да е само на газ ама постоянно гърми
                  гърми докато палиш с обикновенната ли?

                  Коментар


                    #10
                    misho_ написа:
                    shr81 написа:
                    misho_ написа:
                    той и с обикновенна, няма да има ядове ако го караш само на газ + това времето се затопля вече и няма ядове да си палиш и студена на газ, обаче си е глупост, ГИ-то е много по добър варянт. видях в една тема, че си махнал ГИ-то от синьото(бившото мое), какво не се разбрахте с нея?
                    Паленето на бензин иомазване на времената сутрин върта 5-6 пъти докато запали, а с тия колектори сложих обикновенната с тази мисъл да е само на газ ама постоянно гърми
                    гърми докато палиш с обикновенната ли?
                    Не като подаваш ряско газ, форсиране
                    fiat bravo 1.6 16V

                    Коментар


                      #11
                      А запалителната система оправи ли ?
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Пробвай с намаляне на количеството на входящия въздух. На входа на филтърната кутия махни маркуча към челния въздугховод и сложи нещо с което да намалиш отвора.

                        Коментар


                          #13
                          misho_ написа:
                          Пробвай с намаляне на количеството на входящия въздух. На входа на филтърната кутия махни маркуча към челния въздугховод и сложи нещо с което да намалиш отвора.
                          Ще споделя личен опит за намаляне на количеството на въздуха. Преди години карах Жигула и точно там беше проблема, гаснеше на свободна, на светофари и т.н., да ама като му сложих един чорапогащник се стабилизира, НО с времето се зацапва въздушния филтър и качва разхода, и тогава какво правим? Махаш чорапогащника и тя си върви нормално, сменяш филтъра и пак отначало, изобщо пълна лудница. Реших си проблема като на входовете /лятно и зимно/ на въздуха монтирах по един стар вентилатор от процесор с презумцията, че колкото повече въздух му трябва толкова по-бързо се върти вентилатора, т.е. той регулира потока и повече нямах никакви проблеми. Това съм го правил и на други коли, например на Пасат и проблемите от този вид се решиха.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Проблема е в настройката, не са нужни никакви чорапи, вентилатори и прочие
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              А запалителната система оправи ли ?
                              Да сега всичко е ОК
                              fiat bravo 1.6 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X