Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел. стъклата могат ли по този начин?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ел. стъклата могат ли по този начин?

    Идеята е дали мога сам да направя ел. стъклата да действат, когато колата е изключена, т.е. те работят само когато има контакт, а искам да ги направя да работят по-всяко време. Мога ли сам да направя тази процедура или ми трябва жичкаджия. И ще има ли негативен ефект ако ги направя така да работят. Кофти е всеки път когато трябва да отворя джама, да давам контакт, тия релета е хубаво да почиват повече :D .И втори питане, как да направя касетофона да се изключва заедно с двигателя и да се включва заедно с него. Още не съм го вадил от леглото и предполагам отзат е на стандартна евробукса.

    #2
    За стъклата не мога да ти дам точен съвет.Ако става въпрос за касетофона на Брава, вътре в менюто си има опция, която позволява да се пуска и спира автоматично с двигателя.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      моя касетофон е може би най-дървения с много малко копчета, потенциометъра за усилване е горе в ляво, до него има врътка за високи и ниски, която с натискане излиза. То тоя моя май нямаше дори копче за меню

      Коментар


        #4
        re

        Ако имаш автоматично вдигане/сваляне на ел.прозореца не е добра идея,да работят винаги,защото има едно реленце,което остава постоянно захранено и черпи постоянно от акумулатора(100-150 милиампера).На моета кола съм си го направил,като отворя коя да е врата ми работят ел. стъклата Тока беше на старата ми кола(Типо ).Много е удобно.
        Fiat Bravo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          Re: re

          gmg_service написа:
          ...На моета кола съм си го направил,като отворя коя да е врата ми работят ел. стъклата ...
          Ами сподели де! Ние с Мазгарев от сума време се каним да го правим, ама досега само с каненето си останахме... :D Дай инфо как си го направил (допълнително реле?).
          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

          Коментар


            #6
            Малко въображение използвайте Като ще го връзвате директно към "+", а не през контакт, то сложете едно допълнително ключе, което го включвайте когато искате да ползвате упрвалението на ел.стъклата
            FIAT Marea 1.9 JTD HLX

            Коментар


              #7
              perlsite написа:
              Малко въображение използвайте Като ще го връзвате директно към "+", а не през контакт, то сложете едно допълнително ключе, което го включвайте когато искате да ползвате упрвалението на ел.стъклата
              Това е голяма врътня! Не е практично. Може да се измисли реле за време, което да държи активно (постоянен +, а не през контакт) релето за машинките 2-3 минути след, като се отвори вратата, и/или се загаси мотора.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                ре

                При мен е нещо такова.
                Прикачени файлове
                Fiat Bravo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  Купи си машинки и ги вържи за алармата 25лв е нали за това са измислени...

                  Коментар


                    #10
                    bscsystem написа:
                    Купи си машинки и ги вържи за алармата 25лв е нали за това са измислени...
                    Какви машинки? Допълнителен модул към алармата за вдигане на стъклата ли имаш предвид? То аз мисля че алармата трябва да си има изход за тая цел.А схемата не ми е много ясна, там на анода на диода имаш винаги 12V или само при контакт? Защото ако това е директно към ACCU, какво значение има отворена ли е вратата или не?Идеята да можеш да си затвориш прозорците когато не си на контакт е страшно удобна на типо/темпра! Освен това на темпрата стъклата могат само да се вдигат, но не и да се свалят при отворена врата и без контакт.Да ме прощават швабите, ама на мерцедеса няма такива филми, няма контакт - няма мърдане на стъклата Е, ако трябва да съм обективен - има дистанционно но си ми липсва тая "екстра"!Просто ум не ми го побира по каква причина са махнали тая възможност при браво/брава?
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #11
                      Esper написа:
                      Идеята да можеш да си затвориш прозорците когато не си на контакт е страшно удобна на типо/темпра! Освен това на темпрата стъклата могат само да се вдигат, но не и да се свалят при отворена врата и без контакт.
                      При мен се и свалят предните.Да не ти е объркано нещо?
                      Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                      Коментар


                        #12
                        lu40 написа:
                        При мен се и свалят предните.Да не ти е объркано нещо?
                        Ами понякога се случва и да се свалят, така че може би да е по-скоро проблем. Или пък жабарите са измислили странна комбинация от няколко неща които трябва да са изпълнени за слиза надолу а аз не съм забелязал връзката до момента.Като например да е отворена предна лява и задна дясна врата, да са ми чисти ръцете и да не духа вятър на южното черноморие По-скоро има нещо гнило в управлението при мен.Свалянето не ми пречи и да не работи, обикновено затварям джама като излизам.А да имаш идея къде е релето за тази работа, ако има нещо отделно за товва?Имам едно реле под задните седалки, да не би то?
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          Под задните седалки/лявата/ е управлението на задните ел.стъкла.При мен под дясната има един блок/червен/,ама никой не знае предназначението му.А блока за управление на предните стъкла се намира над лявото ми коляно.Трябва да се свали една кора и той се показва-заедно с предпазителите.Аре,че ми пресъхна устата
                          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                          Коментар

                          Working...
                          X