Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата гасне в движение и не разбира, че е угаснала :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата гасне в движение и не разбира, че е угаснала :)

    Както си карам колата, тя решава да угасне, независимо дали съм на скорост или не. Нито една лампа обаче не светва. Нито за маслото, нито за компютъра, нищо.Дори стрелката на оборотите се задържа около 5 секунди преди да падне на нула, след като е угаснала. Връщам контакта и давам отново, но компютъра отново не светва. Започвам да въртя но колата не пали и лампата с количката и катинара мига докато въртя. След 4-5 връщания на ключа и въртене изведнъж се оправя светват си всички лампи, като при нормално даване на контакт и колата пали. След това може да го направи пак и след 5 дена. Грешки не са регистрирани.Колата е Стило 1.6 2002г.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    #2
    акомулатора как ти е ?имах същия проблем през студовете но като заредих акомулатора и всичко се оправи !
    Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

    Коментар


      #3
      Акумулатора е на 5 месеца. Едва ли проблема е от него.
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #4
        ами и моя е нов но колата напоследък я карам само на къси разстояния и започна да върти по тегаво сутрин и затова ми ги правеше тези номера но след като го заредих всичко е ок !
        Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

        Коментар


          #5
          Лампите не би трябвало да светнат защото мотора се върти, същото е и при оборотомера.

          Коментар


            #6
            Купуваш един контактен спрей и където видиш букса пръскаш. Миналата седмица пак спря да ми работи метановата уредба. Предишния път се беше скъсало едно кабелче от кабелната му обувка, но тоя път всичко беше ОК. Вадих бушони, мерих... докато извадя буксата на самото ключе бензин/метан - видимо буксата и пиновете бяха като нови, лъскави без нагар... пръснах контактен спрей и всичко заработи.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Опитвал ли си да закачиш диагностика дали има някаква записана грешка?Интересен случай!!При STILO,Има една голяма букса зад акумулатора от която много често се появяват какви ли не истории по електрониката там винаги има влага съветвам те да извадиш акумулатора за да стигнеш по лесно до въпросната букса и да я обработиш с контактен спрей.Успех колега.
              Renault 9 1.4 /88
              Opel Astra 1.6 /92
              Opel Astra 1.6 /95
              Lancia ZETA BIG SHIP
              Fiat Stilo 1.6 /2003

              Коментар


                #8
                колега преди 1 година минах по твоите неволи !!!! повредата при мен беше ECU /компютъра/ бе Отремонтиран в София срещу 200 лева
                FIAT STILO 1.6 16V. 2002

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Първо диагностика но точно когато прави проблема после ако е ECU търси цял компект по лесно ще е
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Почистих всички контакти и букси. Разглобих на слоеве и почистих цялата кутия с релетата и бушоните.Ефекта е нулев.Ще разменя екутата със стилото на мой приятел, за да разбера дали проблема е наистина от него.Екутата са еднаква версия, но въпроса ми е какво трябва да разменим за имобилайзерите.Къде всъщност се намира имобилайзера?
                    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                    Коментар


                      #11
                      Така правеше при мен понякога.Проблема при мен беше ЕКУ.Разрови се в форума. Има милион теми за прочутия проблем с компютъра на 1.6 мотора.Като за начало погледни дали пиновете не са ти пропаднали на 2та куплунга.Забрави за размяна на компютрите. Няма как да тръгне заради имобилайзера, който е чип в самия компютър.пример за една тема по въпроса:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=114102Ако решиш да правиш пък ремонт аз мога да ти препоръчам човек, който прави моя компютър, а след това и на още 2ма колеги, за които знам ( а и други преди нас доста от форума).Предполагам, че и други колеги от тук могат да ти дадат подобни контакти.
                      Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                      Fiat Stilo '02 1.6 16V

                      Коментар


                        #12
                        SypheRrr написа:
                        Така правеше при мен понякога.Проблема при мен беше ЕКУ.Разрови се в форума. Има милион теми за прочутия проблем с компютъра на 1.6 мотора.Като за начало погледни дали пиновете не са ти пропаднали на 2та куплунга.Забрави за размяна на компютрите. Няма как да тръгне заради имобилайзера, който е чип в самия компютър.пример за една тема по въпроса:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=114102Ако решиш да правиш пък ремонт аз мога да ти препоръчам човек, който прави моя компютър, а след това и на още 2ма колеги, за които знам ( а и други преди нас доста от форума).Предполагам, че и други колеги от тук могат да ти дадат подобни контакти.
                        Идеята е да се размени всичко, така че няма как да не стане.Изпрати кординати за ремонт, защото ще са ми нужни така или иначе. Кажи и колко ти струва ремонта на теб.
                        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                        Коментар

                        Working...
                        X