Здравейте,От няколко дни ми свети дюзата на таблото и колата не работи добре на бензин. На газ няма проблем. Като единствено оборотите на празния ход не са много добре, но поне колата върви. Малко предистория: миналата седмица сменях термостат, гарнитура на капака на клапаните, маркуч от охладителната уредба и изпарител. Всичко добре, аз си сменях частите но накрая малко се оаках. Успях да счупя един пластмасов маркуч. Той довежда изпаренията на резервоара до инжектора където се изгарят. Не успях в деня на счупване на маркуча да го възстановя и покарах колата 10-15 км. и дюзата светна. Аз го отдадох на това, че е засмукала въздух и ламбдата е дала грешка бедна смес. Тогава карах колата на бензин, газста не беше готова още. През седмицата възстанових газовата, понагодих изпарителя да може да се кара и купих маркуч. всичко 6. Днес закачихме колата да видим какви са грешките:1: Липса на сигнал/късо съединение в температурен датчик2: Липса на сигнал/късо съединение датчик на входящия въздух3: Непозната грешка код: 0D83Относно грешка номер две. Вчера при слагането на това маркуче за парите от резервоара запалих колата на газ с изключена букса на дюзата. Поровихме покрай термостата и се оказа, че пластмасовата част на датчика за температура се върти и при преместването и стъпковото моторче играе, явно датчика е дал фира. Днес поръчах нов, утре ще го монтираме. Питанията са ми две:1) Може ли някой да каже каква е грешка номер 3. 2) От това което видях днес, явно датчика за температура на термостата управлява стъпковия мотор. От къде стрелката на таблото взема сигнал? Днес за проба сложихме друг датчик които държахме във въздуха. Стъпковия мотор веднага подаде газ на свободния ход, температурата на таблото обаче си показваче към 90 градуса, докато тази на дигностиката около 30-35.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешка при диагностика с Делфи на Браво 1.4 97'
Collapse
X
-
След смяната на датчика нещата изглеждат доста по-различно. Не съм закачал колата на компютър. Откачих акумулатора за 30-тина минути. После я запалих на бензин докато пусна перката. Вече трети ден няма индикации по таблото за грешка или каквото и да било, дано така да остане и занапред . Успях да намеря и датчика за температура, от където таблото взема сигнал.Благодаря на отзовалите се колеги.Поздрави!
Коментар
-
emzo написа:Грешка 3 е напълно възможно и да не съществува
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар