Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа за акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампа за акумулатора

    Здравейте.Автомобила е FIAT PUNTO 1.9JTDПроблемът е следния. При външна температура по-ниска от -6 градуса ми светва лампата на акумулатора и автомобила няма хидравлика (доста неприятно). След няколко километров преход всичко си идва по местата. Проблема не е в акумулатора (прави го и с чисто нов). Няма отечки. Зарядното напрежение си е в граници (14,3в.) дори и в моментите, когато свети въпросната лампа. Не натрупва грешки.Някой има ли идея къде може да е проблема?
    Punto 1.9JTD

    #2
    Re: Лампа за акумулатора

    vaniovan написа:
    Здравейте.Автомобила е FIAT PUNTO 1.9JTDПроблемът е следния. При външна температура по-ниска от -6 градуса ми светва лампата на акумулатора и автомобила няма хидравлика (доста неприятно). След няколко километров преход всичко си идва по местата. Проблема не е в акумулатора (прави го и с чисто нов). Няма отечки. Зарядното напрежение си е в граници (14,3в.) дори и в моментите, когато свети въпросната лампа. Не натрупва грешки.Някой има ли идея къде може да е проблема?
    Ми по принцип ако всичко си е на мястото ... Алтернатора не го такова за лампата. Той си зарежда. По принцип и тая индикация не свързана с компа за да ти дава грешка. Тя е изцяло механична. От зад алтернатора изглежда така има само 2 кабела един силов голям дебел който идва от стартера от старера отива на + на акумулатора. И един малак тънак кабел които излиза от алтернатора той е за лампата. Като си рециклирах моя алтернатор се случи така че кабела бях го прищипал тоя малкия и опирал на корпус. И запалих колата и си имам волтметар монтиран гледам дава ми 14 волта заряд па лампата свети и викам бре ко става. Когато алтернатора не се върти подава минус през тва малкото кабелче което отива на лампата. В момента на завъртането си почва да подава + и с два + плюса няма как да свети да лампата ... Та при тебе мисля че или кабела ти е прищипан или е хлабав или е напукан някъде . Ако не ти пада акумулатора и не консумира прекалено много ток в покой може да се изключи и проблем с диодната група. Виж кабела огледай го при алтернатора почисти му обувката да не е хлабав някъде. Па нищо чудно и диодната група да ти прави номера и като позагрее алтернатора да почва да работи както трябва.(но пък тогава нямаше да имаш заряд постоянно) На първо време виж кво става с то тънкия кабел. Ако не ше се отваря алтернатора
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Свързвам така описаните два проблема с пистовия ремък, той е общ за алтернатора и хидравликата.
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #4
        Re: Лампа за акумулатора

        Fiat_Punto11 написа:
        .....Па нищо чудно и диодната група да ти прави номера и като позагрее алтернатора да почва да работи както трябва......
        Прав си за описанието на кабелите и алтернатора, но пропускаш липсата на хидравлика.Направо си е ремък.

        Коментар


          #5
          Flow написа:
          Свързвам така описаните два проблема с пистовия ремък, той е общ за алтернатора и хидравликата.
          Цъ тука няма ремък на хидравликата .Търси темите за "Електрически Сервоусилвател CITY"Проблема ти е в лоша спойка я по релетата я по платката , щом като по разгрее се оправя.
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #6
            Да колега, при това пунто няма ремъци, хидравликата е с ел.усилвател на волана.И Най вероятно ти е светнала лампата воланче, за да спре да ти се върти лесно, не акумулатора , прегледай релета мотора ремонтира се

            Коментар


              #7
              Баси и съветите. Къде го пратихте човека.Предвид, че след като загрее се оправя, то заподозряния виновник най-вероятно си е алтернатора.Просто първо трябва да се премери дали наистина има +13.Х волта изход и дали наистина има това напрежение и на D+ конектор - онова кабелче, което колегата по-горе го споменава.И накрая ще се окаже, че има проблем в регулатора на напрежение - хвърлих смилянския боб. :D
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар

              Working...
              X