Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор-два броя за 10 километра.....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Акумулатор-два броя за 10 километра.....

    Пред два дни при палене (на топъл двигател) светна лампата на алтернатора.Премерих зареждането при работещ двигател, беше 14.2 V, разкачих за малко акумулатора. Всичко се оправи.Тази сутрин стана неприятна изненада.Колата запали, макар и акумулаторът да завъртя едва-едва.Светна лампата на алтернатора. Сервото не работи. Но лампата му не свети. Тръгнах, но започнаха да светват и да загасват различни лампи-еърбег, фиат код и други разни. Но колата си работеше. Като цяло постоянно свети само лампата на алтернатора. След четири километра изчезнаха всички токове по колата-табло, фарове всичко. Интересно, но двигателя си работеше.Спрях, загасих и до там-няма ток.Донесоха ми нов акумулатор, сложих го, всичко се оправи, колата веднага запали, всичко си работи. НО лампата на алтернатора продължи да си свети. Сервото все така не си работи, но лампата му не свети.Докато стигна до работа (4-5 километра) замина и другият акумулатор. След като паркирах опитах пак да запаля-ток няма.Ясно е,че съм карал само на акумулатор. Сега го зареждам, на обяд ще опитам да запаля, за да премеря пак зареждането. Нo при предишно зареждане даде 14.2 V.Това, за което не съм сигурен, е дали алтеранаторът може ту да зарежда, ту да не зарежда. Така да съм се подвел от едно мерене.Май има реле за зареждане-ако някой знае къде е и как се мери-да помага.Ще погледна и масата (свързването на минусовия кабел към купето), чудя се дали бушон може да прави проблем.До довечера ще мисля какво да правя, така че приемам идеи, а довечера след работа ще действам.Не вярвам да има връзка-пред две седмици смених ангренажния комплект. След смяната не е имало проблеми, минал съм 100-200 километра. Погледнах-пистовият ремък си е на мястото. Забравих-колата е Пунто 1.9 jtd

    #2
    На майстор за алтернатора
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    Коментар


      #3
      Kay_ написа:
      На майстор за алтернатора
      Първоначално и аз към него се насочих. Но след мерене стана ясно, че той си дава напрежение до акумулатора.Защо мислиш, че проблемът е в него при това положение?

      Коментар


        #4
        Кой измерваше алтернатора?Преди година и моя показваше над 14в, ама лампата вътре светеше. Диоден блок се оказа, поне така ми бяха казали в сервиза.
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #5
          nikolce написа:
          Кой измерваше алтернатора?Преди година и моя показваше над 14в, ама лампата вътре светеше. Диоден блок се оказа, поне така ми бяха казали в сервиза.
          Сега пак премерих. Явно е алтернаторът. Няма зареждане изобщо.показва 11.5 V на празен ход, при включване на консуматори-пада още.Ще го сваля и ще го нося на ел. монтьор, няма как....

          Коментар


            #6
            кола

            Не мъчи колата а оправи алтернатора.
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              Износени пръстени на ротора и четки
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                кола

                Има обяви коли на части вземаш едни и някой да го монтира и си решаваш въпроса .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  Fiat_Punto11 написа:
                  Износени пръстени на ротора и четки
                  И аз съм на това мнение.
                  FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                  Коментар

                  Working...
                  X