Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със усилвател на фиат уно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със усилвател на фиат уно

    здр колеги имам следния проблем със моето фиатче.наскоро си купих усилвател със бас каса.проблема е следният.след като монтирам вс кабели за усилвателя.като конектирам кабелите за акомулатора,усилвателят светва и след 5 секунди се пуска защитата на усилвателя.вапроса ми е следния от каде идва проблема

    #2
    кола

    Ми почваш обратно Вадиш всичко и Първо пускаш само усилвателя и виждаш дали работи- гасиш слагаш после входа и гледаш дали работи -гасишпосле слагаш и говорителите и гледаш дали работи Може да не е свързан както трябва .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      пробвах със всички възможности и пак не тръгва.ако се налага може да кача един клип как го свързвам за да може да добиете повече представа за проблема

      Коментар


        #4
        Плюсовият кабел го връзваш директно към плюсовата клема на акумулатора... Масата някъде по купето... Чинчовете са ясни, а контролкабела, който пуска усилвателя заедно с пускането на плеъра, дали е вързан където трябва? Ако усилвателя трябва да е вързан на бридж, дали е вързан както трябва?
        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

        Коментар


          #5
          Вс е вързано както трябва.днес купих по дебел кабел 10мм свързах го отново и пак ми даде същия проблем.от сд-то излиза кабел със надпис амп 0.3а там свързвам ремот кабела (тънкия).Усъмних се и за него така че направих мост със + и ремота.така дадох постоянен ток към усилвателя,и пак светна същото.светна зелената лампа и след 3 сек лампата за защитата.отворих усилвателя видимо няма следи за изгорял кондензатор или скъсана студена спойка.Да добавя още нещо.прокарах кабел от минуса и го хванах в купето.проблема не се реши.според мен усилвателя се е..ва здраво,а не ми се хвърля понеже е хубъв. Става на въпрос за блаупункт gta 470 800w. Ако някои се сети какво може да е нека сподели.

          Коментар


            #6
            П.с какво означава бридж.може въпроса да ми е малко тъп,но съм все още нов във терминологията. :D :D :D

            Коментар


              #7
              svilen9119 написа:
              П.с какво означава бридж.може въпроса да ми е малко тъп,но съм все още нов във терминологията. :D :D :D
              Той колегата дет ти го е писал малко не знае . Няма значение на Бридж ли е вързан или не трябва да работи. Бридж е на английски МОСТ . По известно е като мостово свързване. Или казано ако е двуканален усилвателя в МОСТОВ РЕЖИМ (Bridge) обединява мощноста на 2та канала в 1 и става 2 пъти по мощен ... Предимно идеята е да се ползва за суб буфер за повече мощност. Погледни си бушоните на усилвателя , моите ги топи барабар с гнездата им понякога TCА2120 2х180 или в Бридж - 380-400 вата на 4 ома ... ( някъде по усилвателя има копче за включване на BRIDGE ,връзва се от единия канал на изхода минус а от на другия канал + имаше няква врътка че при мостовия режим минуса на единия канал става + ... както и да е няма значение всеки усилвател има легенда нарисувано е как да да се свърже говорителя на изхода)И пак казвам не е задължително да е в мостов режим усилвателя за да работи. За да свети PROTECTION имаш проблем с бушончетата ако е здрав ако не ше менкаш транзистори И с тънки кабели от FTP кабел съм го подкарвал пак работи просто няма мощност. За теста дали работи може и с тънки кабели
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Значи ще менкам транзистори.лошото е че незнам как точно да намеря кой ми прави мизериите.Пак споменавам при отварянето му нямаше видими следи от изгоряло или нещо разпоено.може да кача снимка на самия усилвател какво представлява от вътре.

                Коментар


                  #9
                  Премери с уред входното напрежение на усилвателя.Имал съм случай от калпав бушон(стъклен,допълнително монтиран) да пада въпросното напрежение.
                  Octavia RS
                  Evo 10-служебната играчка.

                  Коментар


                    #10
                    Ще пробвам с него.Той ми е последната надежда,иначе ремонт,който тук не е никък евтин.ще пиша за резултатът

                    Коментар


                      #11
                      Шанса да е бушона е много малък, не искам да те отчайвам ама това както каза колегата е транзистор и ще трябва да се ремонтира.
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар


                        #12
                        в краина сметка ще го занесъ на ремонт пък каквото стане.на всички които се отзоваха благодаря сърдечно. П.С все пак ще пиша какво му е след ремонта

                        Коментар


                          #13
                          В краина сметка си купих нов усилвател и музиката стана задоволителна.пускам и видео направено с телефона ми които няма мн.хубава камера https://www.youtube.com/watch?v=QHiT-qryeNI

                          Коментар


                            #14
                            Fiat_Punto11 написа:
                            svilen9119 написа:
                            П.с какво означава бридж.може въпроса да ми е малко тъп,но съм все още нов във терминологията. :D :D :D
                            Той колегата дет ти го е писал малко не знае . Няма значение на Бридж ли е вързан или не трябва да работи. Бридж е на английски МОСТ . По известно е като мостово свързване. Или казано ако е двуканален усилвателя в МОСТОВ РЕЖИМ (Bridge) обединява мощноста на 2та канала в 1 и става 2 пъти по мощен ... Предимно идеята е да се ползва за суб буфер за повече мощност. Погледни си бушоните на усилвателя , моите ги топи барабар с гнездата им понякога TCА2120 2х180 или в Бридж - 380-400 вата на 4 ома ... ( някъде по усилвателя има копче за включване на BRIDGE ,връзва се от единия канал на изхода минус а от на другия канал + имаше няква врътка че при мостовия режим минуса на единия канал става + ... както и да е няма значение всеки усилвател има легенда нарисувано е как да да се свърже говорителя на изхода)И пак казвам не е задължително да е в мостов режим усилвателя за да работи. За да свети PROTECTION имаш проблем с бушончетата ако е здрав ако не ше менкаш транзистори И с тънки кабели от FTP кабел съм го подкарвал пак работи просто няма мощност. За теста дали работи може и с тънки кабели
                            Има усилватели, на които ако вържеш мостовия режим не както трябва направо си пуска защитата... Продавам усилватели от доста време така че не съм хич наясно...
                            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                            Коментар

                            Working...
                            X