Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нямам фарове, чистачки и парно?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нямам фарове, чистачки и парно?

    Фаровете, чистачките и парното спря да работи. Ако по случайност тръгне парното, пусна ли фаровете, парното спира, та накрая от цъкане на реле в жабката, взе че спре. Явно се измори и се предаде.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Янков, ако на мен така ми изчезват компонентите на колата със сигурност ще спя до колата докато не разреба кой ги взема тия компоненти. пп Между другото има и реле и бушон който отговаря за тия неща.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Клеморед.Иначе пускаш уникални теми.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        :D ---------- се. Къде се намира? Под капака ли е или вътре? На мен накак не ми я смешно сутрин в 6:30 :DМодерирано.Модераторски екип на fiat-bg.org
        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

        Коментар


          #5
          Чакам отговор. Реално мисля, че е в жабката, понеже до последно там цъкаше едно реле, докато пусках късите фарове, докато не угасна накрая. По спомен има 2 черни малки, 2 жълти 30 A, и 2 по-големи, като единия беше черен и доста голям. А най-отдясно има 2 релета с 2 бушона, пак 30 а, но мисля, че са свързани за помпата.Снимка от друг колега с релетата там.Днес като карах за малко ми се пусна парното, но забелязах, че щом пусна късите светлини, парното се изкл., но същото време късите не светеха, само прицъкваше реле.
          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

          Коментар


            #6
            кола

            Виж клемореда и буксите около волана Бушоните и буксите до тях Също и главните бушони при двигателя .От къде взимат ток за газовата .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Ако говориш за мястото с бушоните от ляво на волана, проверих всички големи, наред са. Освен вътре в самият волан да има нещо, под пластмасите? Не съм проверявал бушоните отпред, но реално, ту тръгваха, ту не тръгваха... Както казах, угася колата и я запаля, пусна парното и работи. Пусна ли фаровете, парното спира. Така на няколко пъти работеха нещата, спираха днес, цъкаше някакво реле в жабката, докато пусках късите и накрая взе че спря. Аз лесно ще я закарам на майстор утре, но ако проблема мога и сам да го остраня с подмяна на реле или нещо, бих искал да запазя тези 40-50 лева, които ще ми вземе. Утре ще проверя масите по аку-то, ще видя на двигателя бушоните... По-горе се говори за някакъв клеморед, от който може да е проблема. Но и така не разбрах точно за какво става въпрос и за какъв клеморед. Не знам дали свързването на тая газова също не е допринесла за тоя проблем. Реално 3-4 дена се случи след нея, а колата е минала над 500 км за тия дни.
              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

              Коментар


                #8
                кола

                Сваляш корите около волана и преглеждаш буксите и тази на клемореда на контактния ключ
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Колега имах абсолютно същите проблеми,смени си модула с лостовете чистачки мигачи и нещата ще се оправят.
                  Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                  KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                  Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                  Коментар


                    #10
                    Утре ще видя да махна пластмасите и да видя нещата, ще напръскам всички релета с контактен спрей, които знам, ще проверя пак бушоните... Е**хти глупостта... Къде ме вкарвате във филми с нов модул, та и там проблеми с търсене и монтиране. Има ли начин да проверя релетата дали са наред? Някак да ги замеря с мултицета? Не мога и 1 месец почивка да ви дам, без да стане нещо с тази кола. Наистина ставам доста запомнящ се тип във форума. Хахах. Поне се надявам това да няма нищо общо със свързването на газовата
                    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                    Коментар


                      #11
                      qnkov написа:
                      Утре ще видя да махна пластмасите и да видя нещата, ще напръскам всички релета с контактен спрей, които знам, ще проверя пак бушоните... Е**хти глупостта... Къде ме вкарвате във филми с нов модул, та и там проблеми с търсене и монтиране. Има ли начин да проверя релетата дали са наред? Някак да ги замеря с мултицета?
                      За 15-20лв ще си намериш запазено втора ръка и за 15мин си го сменил.Сменям 2-ро,казвам ти го от личен опит.Провери дали при теб не е нещо друго,но с тези симптоми ме съмнява...
                      Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                      KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                      Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                      Коментар


                        #12
                        буксата на клемореда на контакният ключ стягаш с една опашка и си ти!
                        Bravo 1.9 jtd 1999

                        Коментар


                          #13
                          Утре ще гледам да стигна до него и да видя положението. А малко информация за релето, което спре да цъка от страна на жабката? Цъкаше докато пусках и спирах късите, (те реално не светеха) но вече го няма това цъкане. Възможно ли е да съм го изгорил от играенето? И ако е възможно да ми кажете кое е точно?Едит: От яд отидох и разглобих пласмасите на волана, а предварително извадих, напръсках и сложих всички релета в жабката. След това видях това посредата на волана, размърдах го и него и накрая погледнах към клемореда на ключа. Това черното дългото най-отдолу, дето влазат две букси в него. Едната буква беше нагорела! Като я извадих, тя се настроши, а една от пласините на "мъжкото" се клатеше... И все пак го набих пак това и колата засега работи на 6? Дали тук е проблема?Ако не се лъжа, ето така изглеждаше Цъкни тук! Най-дясната изолирана пластина беше нагоряла и се клатеше.
                          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                          Коментар


                            #14
                            Продават се нови за около 20 лв.-сменяй я.
                            Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                            ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                            Коментар


                              #15
                              Разбира се, утре отивам да поръчам, заедно със свещите от миналата ми тема. Само да ми кажете буксите как да ги сменя... понеже пласмасата им се рони, а едната е нагоряла. Трябва да режем и да слагам нова... Дали мога да поръчам и такава и има ли някви трикове при смяната на този клеморед?
                              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                              Коментар

                              Working...
                              X