Здравейте,Наскоро се появи проблем с пунтото на баща ми - mk2. Една вечер гаси той колата и след 2 минути като се опитва да я запали, лампичката (CODE) не иска да изгасва. Маха клемата на акумулатора за 5-10 минути и като я сложи, върти на контакт, пали колата, но след време пак се появява проблемът. Днес сутринта я мъчихме и като се завърти на контакт не се чува да гаси имобилайзера и не може да запали, но върти стартера при опит. Завъртях ключа няколко пъти и лампичката по някой път изгасва (чува се, че и имобайзерът се изключва) и колата пали, но не се получава винаги. Забелязах, че когато натисна ключа по специфичен начин в ключалката - с малко повече натискане навътре, имобилайзерът гаси без проблем, но не става винаги. Някакви идеи към какво можем да се насочим? Имаме само един син ключ, червеният не ни беше връчен като купувахме колата, нямаме и картата с кода за аварийно запалване. Всякакви идеи биха ни помогнали. Възможно ли е да е електрически проблемът (релето на ECU, заземяването на ECU, антенката на ключалката?)Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 2003 не иска да пали на моменти (имобилайзер?)
Collapse
X
-
wwalker написа:Възможно е проблемът ти да е от слаб акумулатор.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Така... "майсторът" каза, че акумулаторът е окей и ни насочи към антенката около ключалката или ECU-то. След 1000 зора я запалих и я прибрах вкъщи. Като я паркирах пред вкъщи, в пристъп на ярост ударих няколко юмрука отдолу на пластмасата под ключалката и след това сигурно 30-40 пъти въртях ключа и всеки път имобилайзерът изключи. Ще го следя отблизо как ще се държи натам, но мисля, че вече имам идея къде е проблемът.
Коментар
-
vpnikolov написа:Така... "майсторът" каза, че акумулаторът е окей и ни насочи към антенката около ключалката или ECU-то. След 1000 зора я запалих и я прибрах вкъщи. Като я паркирах пред вкъщи, в пристъп на ярост ударих няколко юмрука отдолу на пластмасата под ключалката и след това сигурно 30-40 пъти въртях ключа и всеки път имобилайзерът изключи. Ще го следя отблизо как ще се държи натам, но мисля, че вече имам идея къде е проблемът.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Здравейте колеги,и аз стигнах до същият проблем колата е пунто 2000г. 1.2 60к.с. ЕКУ "IAW 59f.m2/HW 003" .При мен го прави предимно сутрин когато е по студено.Краят на пролетта ми го направи за първи път и след като се постопли си палех и карах без проблем и така до краят на ноември месец.Махал съм антената да чистя буксата и пиновете,почистих пинове по буксите за бушоните и BSI картата до волана,чистих и при ЕКУ-то.Пуснах нов кабел за маса от купето към двигателя и почистих всички кабелни обувки които са за маса към двигателя,ЕКУ-то.Някам идеи вече,ако някой се сеща за нещо давайте да ги подкарвам и вашите идеи
п.с. може ли да се изключва имобилайзера на тези пунтота?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар