Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да си проверя акумулатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да си проверя акумулатора?

    Започна да ми свири и църка на тихите обороти предполагам пистовия ремък.Мисля с началото на зимата започна. Сега по празниците имах 2 дълги прехода по 2 хил км и това го нямаше.Няколко дни не я бях карал и пак се появи.Чувал съм, че често причината е в акумулатора.Някъде в средата на декември една сутрин въобще не можа да завърти, а не беше студено. Предполагам радиото го беше съборило, че не е нещо марково. Това радио след това повече отказа да хване каквато и да е станция и сега е по рекламация.Заредих го и от тогава върти и пали нормално и при -10 като беше.Как да го проверя?
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    #2
    С товарна вилка, но трябва да си сигурен, че е напълно зареден.

    Коментар


      #3
      С товарна вилка и баба знае. Питах за метод с подръчни средства, които всеки фиат-ажия притежава като мултицед, зарядно и кабел за диагностика. Освен да го заредя и да видя дали църкането ще спре след това и за колко дълго.Ремъкът и всичките 3 ролки са на 25 хиляди. Дали мога да го натегна малко без канал?
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        кола

        Виж дали зарежда и колко Този двигател е малко претрупан така че трябва повече да се потрудиш да натегнеш ремъците
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Пистовия ремък е един и на канал е за 5 мин работа, но сега нямам къде и не се очертава скоро да си идвам до бг. Клоня към акумулатора(BOSCH S5 63Ah 610A), защото се оказа че преди месец му е изтекла гаранцията 3г, а много добре ги изчисляват кога да се предадат.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            wwalker написа:
            Пистовия ремък е един и на канал е за 5 мин работа, но сега нямам къде и не се очертава скоро да си идвам до бг. Клоня към акумулатора(BOSCH S5 63Ah 610A), защото се оказа че преди месец му е изтекла гаранцията 3г, а много добре ги изчисляват кога да се предадат.
            Щом си по чужбината , премери го как е сега колко волта е на загасен мотор, на запален (тихи обороти)(без товар) , на тихи (с товар), на средни(2500об.) с товар без товар запиши си ги. После го зареди и направи всички измервания отново. И сравни. не трябва да се различават коренно .
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              На зареден акумулатор свързваш волтмера и хващаш някой да завърти стартера,падне ли под 10в очаквай проблеми
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                Моя S5 е на 5.5г и няма изгледи да се предава... на заем за 1-2 дни не може ли да вземеш?
                wwalker написа:
                Пистовия ремък е един и на канал е за 5 мин работа, но сега нямам къде и не се очертава скоро да си идвам до бг. Клоня към акумулатора(BOSCH S5 63Ah 610A), защото се оказа че преди месец му е изтекла гаранцията 3г, а много добре ги изчисляват кога да се предадат.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  янко написа:
                  На зареден акумулатор свързваш волтмера и хващаш някой да завърти стартера,падне ли под 10в очаквай проблеми
                  Да, това съм го предвидил за днес.
                  spark написа:
                  Моя S5 е на 5.5г и няма изгледи да се предава... на заем за 1-2 дни не може ли да вземеш?
                  Виж сега, тя старата ми Брава-а кара и тя толкова с Гигават, но разликата е, че тоя дизел иска много ток. На бензиновата дотолкова ми беше падал в студовете, че централното не сработваше, но пак палеше. Нямам сега възможност да пробвам с друг. Мога да го заредя или да си купя нов. Все си мисля, че ако е от батерията след зареждането за известно време ще утихне, а след 1-2 месеца като стопли и чак на зима вече мога да купя нов. Все пак си е съществен разход една нова батерия.В тоя ред на мисли това явно товари алтернатора и едва ли му се отразява добре, ако вече не се и налага ревизия... Колко излиза едно такова обслужване?
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    Сега го измерих:1. В покой 12.5V2. Давам на контакт и пада на 11V (предполагам от фаровете, които не гася никога и подгрева)3. В момента на въртенето падна на 9V4. След запалване качи на 12.5V за около 7-8 секунди и след това залепна на 14.1VТова при 4’ като последното палене преди това беше преди 2 дни.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      wwalker написа:
                      Сега го измерих:1. В покой 12.5V2. Давам на контакт и пада на 11V (предполагам от фаровете, които не гася никога и подгрева)3. В момента на въртенето падна на 9V4. След запалване качи на 12.5V за около 7-8 секунди и след това залепна на 14.1VТова при 4’ като последното палене преди това беше преди 2 дни.
                      Колега, следя темата и по това което си написал по-горе мисля че акумулатора, поне за сега, е добре.
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар


                        #12
                        В момента е на зарядното. Ако църкането след това не изчезне ще трябва да търся другаде причината.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          Батерията е заредена и продължава да цвърчи. Ще търся другаде причината. Ще си купя нов ремък и при следващото ми прибиране ще търсим с майстора причината. Няма да е Dayco, този път ще поръчам Bosch.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар

                          Working...
                          X