Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подредба кабели свещи Брава 1.6 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Подредба кабели свещи Брава 1.6 16в

    Здравейте, ще си сменям кабелите на свещите, обаче не мога да намеря еднозначно инфо как са подредени на комутатора и цилиндрите от къде се броят. П о принцип знам че 1ви цилиндър е до ангренажа, но намерих схеми от наглед оригинално ръководство, при които 1ви цилиндър е от към комутатора.Колата е Фиат Брава 1.6 16в ’97

    #2
    Кое те притеснява?Кабелите са подредени по дължина. Най-дългият отива към цилиндъра до ангренажа (4-ти).Гледаш твоите как са и сменяш един по един.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Притеснява ме че на доста места чета че първи е от към ангренажа, а тук на картинката 4ти е от към ангренажа. Ако се разменят 2ри с 3ти ще се забелязва ли проблем?

      Коментар


        #4
        gemballa написа:
        Притеснява ме че на доста места чета че първи е от към ангренажа, а тук на картинката 4ти е от към ангренажа. Ако се разменят 2ри с 3ти ще се забелязва ли проблем?
        Няма проблем да завъртиш 1 с 4 и 2 с 3.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Май се бъркаме и двамата взаимно Има 2 начина на броене.Заставаш пред колата и гледаш мотора:- (4) (3) (2) (1) - според физическото им разпределение- (4)..........(1) - според последователността на работа.......(3) (2)..... Не съм сигурен дали това са точните цифри, че нещо и аз се объркахКакто каза ВО, може да ги размениш, но трябва доста да се напънеш, заради определените дължини на кабелите
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Дължините не са проблем за размяната. Лулите може да са на правилните места, а другият край при комутатора да е миш-маш :D

            Коментар


              #7
              На схемичките, които си прикачил се вижда достатъчно ясно кое-къде влиза.Ако смяташ, че няма да се справиш, закарай я в сервиз ама чак пък толкова...
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Сминих си ги. Въпроса беше за това от къде се броят цилиндрите - от ангренажа или от комутатора. Това ме смущаваше, защото на схемите е от комутатора, а много хора пишат че почва да се брои от ангренажа. Дано вече е ясно

                Коментар


                  #9
                  От към ангренажа се брои.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    Мисля че на италианските е така, откъм ангренажа е първи, но примерно на някои френски е обратно.В случая която и посока да си избереш за подредба е без значение.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      BO написа:
                      От към ангренажа се брои.
                      ВИНАГИ и при редови напречен двигател подредбата винаги на кабелите е 1-3-4-2.Само да питам що трябва първо да изтръгнеш всички кабели и после да гадаеш кой от къде е, като можеш да ги сваляш и сменяш един по един. Ккирекцията е по повод ВО, и е с основание
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        BO написа:
                        От към ангренажа се брои.
                        ВИНАГИ при редови напречен двигател подредбата винаги е 1-3-4-2.Само да питам що трябва първо да изтръгнеш всички кабели и после да гадаеш кой от къде е, като можеш да ги сваляш и сменяш един по един.
                        Баси, аз до сега не съм видял производител да си брои цилиндрите в разбъркан ред,
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          BO написа:
                          S_BANKOV написа:
                          BO написа:
                          От към ангренажа се брои.
                          ВИНАГИ при редови напречен двигател подредбата винаги е 1-3-4-2.Само да питам що трябва първо да изтръгнеш всички кабели и после да гадаеш кой от къде е, като можеш да ги сваляш и сменяш един по един.
                          Баси, аз до сега не съм видял производител да си брои цилиндрите в разбъркан ред,
                          Коригирах се, благодаря
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            BO написа:
                            S_BANKOV написа:
                            BO написа:
                            От към ангренажа се брои.
                            ВИНАГИ при редови напречен двигател подредбата винаги е 1-3-4-2.Само да питам що трябва първо да изтръгнеш всички кабели и после да гадаеш кой от къде е, като можеш да ги сваляш и сменяш един по един.
                            Баси, аз до сега не съм видял производител да си брои цилиндрите в разбъркан ред,
                            Коригирах се, благодаря
                            Да де, ама и запалването не винаги е по този начин, като пропуснем и подредбата на цилиндрите. Веднага за справка - Форд Фиеста и производни.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              За справка там мотора е редови - надлъжен,
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X