Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Модул дневни светлини Lancia Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Модул дневни светлини Lancia Dedra

    Здравейте! Относно този модул:CarDRL®4SИскам да го монтирам на автомобил с 4 лампи на дългите светлини, работещи едновременно (Lancia Dedra), като държа същите да се ползват за дневни светлини. Дългите са Н4+Н3. Понеже общата мощност надминава номиналната на модула (~240W>120W), съм решил да шунтирам 2 от лампите на дългите светлини чрез подходящи диоди (2х10А). Искам да ползвам само Н3 за дневни.Прилагам картинка на схемата на свързване.На картинката лампа 1 е Н4, а 2 е Н3. В режим Дълги Светлини диода е отпушен и се захранват всички 4 лампи. В режим Модул диода е запушен и се захранва само лампа "2".Според Вас ще има ли някакъв проблем с нормалното функциониране на модула при такова свързване?Грешен раздел. Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Не мисля че ще е проблем нито за модула нито за оригиналната инсталация в този метод на свързване.Препоръчвам ти кабела за програмиране (към дълги светлини) да го монтираш преди диода
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      И аз така съм го намислил. Този за програмиране ще го бодна някъде около другата секция (Н4), която не е под влияние на диода. Другата ми чуденка е дали този диод ще грее при работа и ще се нуждае ли е от охлаждане/радиатор, макар дългите рядко да се ползват и за сравнително кратко време. По изчсление номинала през него ще е под 5А, около 4.1-4.2А. Надявам се, че с диод 10А греенето ще се елиминира.

      Коментар


        #4
        Защо ще го свързваш с дългите светлини? Свързва се на късите и си светят само те на 30 или 60 процента, без габарити и други излишни светлини. Вече почти година карам така, без проблеми от контролиращите органи.За хамериканците съм чувал, че дневните светлини трябвало да са на дългите, но тук са на късите.
        Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

        Коментар


          #5
          Защото дългите се забелязват по-добре дори при ниски проценти на настройка спрямо късите, пък аз не я правя тая модификация само, за да отбия номера за пред ограните, ми и все пак да ме забелязват добре на пътя. Другия + е по-ниската консумация вследствие на ниския процент на настройка. Мисля, че на дългите 20 до 30%, ще свършат работа.

          Коментар


            #6
            Пол добре е да натоварваш крушка която по принцип много рядко използваш ( дългите).От колкото да натоварваш крушки който по принцип си натоварваш (късите).Както и когато крушка на дългите дефектира просто превключваш на къси.
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              Схемата ти е перфектна но......Ако не сложиш радиатор на диода ще изгори.И то след максимум 5 минути.В режим модул няма да имаш ядове дори и да сложиш 3А диод,но в режим дълги няма да го бъде..За да минат 5А през диода ще му трябва сериозно охлаждане.
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар

              Working...
              X