Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване на касетофон?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свързване на касетофон?

    Здравейте, колата я взех с касетофон, който не е свързан. От него стърчат жици и от колата също, можете ли да ми кажете, как да ги свържа, така че като дам на контакт да тръгва сама музиката? Ще слушам само радио.Кабелите от колата Касетофона от зад

    #2
    Re: Свързване на касетофон?

    Тя сама няма да тръгва то си е от Радиото . Иначе вържи жълт с жълт , червен с червен и черен с черен и си готов ... Тва ти е захранването . И ще работи само при контакт радиото. А вече ако самото радио при контакт само се пуска ... Ще тръгва само. По снимката фърлям на боп и казвам колат ти е 1.1 Punto S :D без оборотомер и стрелка за температурата.И имаш ръчен джам троник :D
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Re: Свързване на касетофон?

      Fiat_Punto11 написа:
      Тя сама няма да тръгва то си е от Радиото . Иначе вържи жълт с жълт , червен с червен и черен с черен и си готов ... Тва ти е захранването . И ще работи само при контакт радиото. А вече ако самото радио при контакт само се пуска ... Ще тръгва само. По снимката фърлям на боп и казвам колат ти е 1.1 Punto S :D без оборотомер и стрелка за температурата.И имаш ръчен джам троник :D
      Благодаря за инфото, ще пробвам да направя това, което ми каза, пък дано тръгне... Но така като гледам от снимките (на едната светкатицата е прецакала цветовете), от колата май излизат 2 червени кабела, ако вържа грешния мога ли да изгоря нещо?Иначе до гадаеното на боб, колата е 1.1 с оборотомер, ел. джамове и стрлелка за температурата. Другия път май да пробваш с леща. :D

      Коментар


        #4
        Re: Свързване на касетофон?

        MIT-KONG написа:
        Fiat_Punto11 написа:
        Тя сама няма да тръгва то си е от Радиото . Иначе вържи жълт с жълт , червен с червен и черен с черен и си готов ... Тва ти е захранването . И ще работи само при контакт радиото. А вече ако самото радио при контакт само се пуска ... Ще тръгва само. По снимката фърлям на боп и казвам колат ти е 1.1 Punto S :D без оборотомер и стрелка за температурата.И имаш ръчен джам троник :D
        Благодаря за инфото, ще пробвам да направя това, което ми каза, пък дано тръгне... Но така като гледам от снимките (на едната светкатицата е прецакала цветовете), от колата май излизат 2 червени кабела, ако вържа грешния мога ли да изгоря нещо?Иначе до гадаеното на боб, колата е 1.1 с оборотомер, ел. джамове и стрлелка за температурата. Другия път май да пробваш с леща. :D
        начи е SX
        Прикачени файлове
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Направих по-хубава снимка. На кабелите идващи от колата няма жълт.... ПС. Най-десните са лилаво-черен и розов, че малко не се виждат добре

          Коментар


            #6
            Нямаш жълт, но имаш два червени, единият с черна линия, евентуално, може да играе роля на жълт. Провери с фазомер за 12в или с пробна лампа, кой кабел дава ток и при какво положения на контактният ключ. И само това ли са кабелите, за касетофона, да няма друг сноп кабели, на мен, нещо броя на кабелите не ми се връзва.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #7
              kal0yanch40 написа:
              Нямаш жълт, но имаш два червени, единият с черна линия, евентуално, може да играе роля на жълт. Провери с фазомер за 12в или с пробна лампа, кой кабел дава ток и при какво положения на контактният ключ. И само това ли са кабелите, за касетофона, да няма друг сноп кабели, на мен, нещо броя на кабелите не ми се връзва.
              2та бели и черния другия са за тъпите 8 см говорителя в таблото ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Fiat_Punto11 написа:
                kal0yanch40 написа:
                Нямаш жълт, но имаш два червени, единият с черна линия, евентуално, може да играе роля на жълт. Провери с фазомер за 12в или с пробна лампа, кой кабел дава ток и при какво положения на контактният ключ. И само това ли са кабелите, за касетофона, да няма друг сноп кабели, на мен, нещо броя на кабелите не ми се връзва.
                2та бели и черния другия са за тъпите 8 см говорителя в таблото ...
                Тва има логика, ама двата говорителя, на един - или + са вързани, не трябва ли да са 4 кабела.
                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                Коментар


                  #9
                  kal0yanch40 написа:
                  Fiat_Punto11 написа:
                  kal0yanch40 написа:
                  Нямаш жълт, но имаш два червени, единият с черна линия, евентуално, може да играе роля на жълт. Провери с фазомер за 12в или с пробна лампа, кой кабел дава ток и при какво положения на контактният ключ. И само това ли са кабелите, за касетофона, да няма друг сноп кабели, на мен, нещо броя на кабелите не ми се връзва.
                  2та бели и черния другия са за тъпите 8 см говорителя в таблото ...
                  Тва има логика, ама двата говорителя, на един - или + са вързани, не трябва ли да са 4 кабела.
                  обща Маса ...
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    Тъй като ел. способностите ми не са, кой знае колко добри, може ли да обобщите с две думи, кой към кой да вържа в крайна сметка? ПС. От снопа кабели на касетофона, явно са ползвани само жълтия, черния и червения, тъй като те са много по-къси от другите, въпреки че всички са оголени накрая и изолирани с изолирбанд.

                    Коментар


                      #11
                      Fiat_Punto11 написа:
                      kal0yanch40 написа:
                      Fiat_Punto11 написа:
                      kal0yanch40 написа:
                      Нямаш жълт, но имаш два червени, единият с черна линия, евентуално, може да играе роля на жълт. Провери с фазомер за 12в или с пробна лампа, кой кабел дава ток и при какво положения на контактният ключ. И само това ли са кабелите, за касетофона, да няма друг сноп кабели, на мен, нещо броя на кабелите не ми се връзва.
                      2та бели и черния другия са за тъпите 8 см говорителя в таблото ...
                      Тва има логика, ама двата говорителя, на един - или + са вързани, не трябва ли да са 4 кабела.
                      обща Маса ...
                      Тъй съм съгласен, макар че, ми се струва порногравско.За колегата пробвай да свържеш, черно с черно, червено с червено и жълто с червено/черно, би трябвало да стане, ако светне, няма да свирне. :DАко не стане, свързваш жълтото и червеното на касетофона с червеното на колата, 100% ще тръгне, ама много вероятно да не постигнеш ефекта, като изключиш контакт да не се изключва.
                      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                      Коментар


                        #12
                        Колега , копуваш си едно уредче за мерене на токове Мултиметър 5-7 лева са. Слагаш до на DC 20V и мериш ... На Дебелия черен той е МАСА или МИНУС слагаш черното пипало , а с червеното опираш на ЧЕРВЕНАТА дебела жичка. При без контакт. Ако ти отчете 12волта . Тази червена жичка ти е с постоянен плюс и трябва да я вържеш към Жълтата на касетофона. Другата червена жичка пак така я мериш . Тя трябва да дава 12 волта или + само при контакт. Нея я връзваш за червената жичка . (може и да бъркам Не помня коя от 2те беше За паметта жълта или червена и коя за TOВАРА) Радитото ще ти свирне и да ги объркаш. Черната ти е маса минус си я връзваш с черната и ТОВА ТИ Е ЗАХРАНВАНЕТО на РАДИОТО. Идеята е следната понеже някой радиота правят голяма консумация стандартно има два ПЛУСА един постоянен и един при конакт. Постоянния служи за паметта на радиото и да не консумира много ток в режим на покой колата , А захранващия с голяма консумация се прекъсва когат не е на конткат колата. Ако объркаш кабелите . ПРосто радиото няма да си помни станциите при сяко палене , и ще трябва да ги размениш. Общо взето това е. Повече не харесваме обаче радиото да ни свири само на контакт. Затова му събираме жълтата и червената жичка на едно и му подаваме постоянен плюс които не се прекъсва от контакния ключ и си слушаме радио без да е на контакт колата ... Останалите кабеляци са ти за говорителите на говорител отиват предимно по 2 кабела , Там и да ги объркаш няма проблем или ше свири или не ... Пък ко искаш може да си ги замериш кой с кой вифт са . Макар че имаше няква изгъзица с обща маса. щот виждаме при тебе само 1 кабел . Смисал виждаме 3 кабела освен тея на захранването а трябва да са четири. Или ако не ти са занимава си пусни нови кабели до говорителите по 2 жила. Или не знам как иначе да ти го обесня.
                        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                        Коментар


                          #13
                          Значи връзвам:черно с черночервено с червено червено/черно с жълтоАко не помни станциите пробвам другото червено с жълтото?При това положение няма да чуя звук, докато не вържа кабелите на колоните:бяло с бялолилавo/черно с лилаво/черноИ розовото ми остава не вързано, както и другите цветове от снопа на касетофона?

                          Коментар


                            #14
                            Пробвах преди малко, така както съм написал в горният ми пост, но без резултат. Дадох на контакт и не светна, натисках всичко бутони и пак. Реших да сложа жълтия с другия червен, но пак без резултат. Някакви идеи?

                            Коментар


                              #15
                              MIT-KONG написа:
                              Някакви идеи?
                              Да ! Вземи 1-крушка за стоп, за плафон или за квото и да е на 12 волта, и виж на кои кабели имаш + с и без контакт, и въобще има ли ток по тези кабели ?
                              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                              .

                              Коментар

                              Working...
                              X