Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светеща лампа на таблото за Волан / Хидравлика. PUNTO MK2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светеща лампа на таблото за Волан / Хидравлика. PUNTO MK2

    Здравейте, понякога ми светва лампата на таблото за проблем с волана/хидравликата. Какви ли не майстори ме наплашиха, че тази лампа и тази кола са едва ли не бомби със закъснител и съвсем скоро колата сама ще си навие волана пълен ляв или десен и ще ме обърне по капак. Проблема бил в "компютъра" на електроусилвателя. Нещо, което не се рециклирало и трябвало ново, а ново нямало и трябвало втора ръка, но втора ръка също няма по обясними причини. Чуденката ми идва от този клип.Сега аз не знам дали това, което човекът прави е наистина "компютърът на електроусилвателя" и това което ме учудва е, че ако ремонтът в светещата лампа се състои в това от снимката, то не един и двама в България биха го правили, а всеки срещнат дето се казва. Е да, но според майсторите където си карах колата никой в София не бил рециклирал този проблем със светещата лампа. Някой може ли да отдели няколко минути от своето време, за да обяви на невежата?Благодаря на всеки изтърпял ме. Весели празници

    #2
    Re: Светеща лампа на таблото за Волан / Хидравлика. PUNTO MK

    Cenarius написа:
    Здравейте, понякога ми светва лампата на таблото за проблем с волана/хидравликата. Какви ли не майстори ме наплашиха, че тази лампа и тази кола са едва ли не бомби със закъснител и съвсем скоро колата сама ще си навие волана пълен ляв или десен и ще ме обърне по капак. Проблема бил в "компютъра" на електроусилвателя. Нещо, което не се рециклирало и трябвало ново, а ново нямало и трябвало втора ръка, но втора ръка също няма по обясними причини. Чуденката ми идва от този клип.Сега аз не знам дали това, което човекът прави е наистина "компютърът на електроусилвателя" и това което ме учудва е, че ако ремонтът в светещата лампа се състои в това от снимката, то не един и двама в България биха го правили, а всеки срещнат дето се казва. Е да, но според майсторите където си карах колата никой в София не бил рециклирал този проблем със светещата лампа. Някой може ли да отдели няколко минути от своето време, за да обяви на невежата?Благодаря на всеки изтърпял ме. Весели празници
    Tо няма компютър на електроусилвателя , Има 2 релета едното се прецаква и спира да ти работи режим CITY . Старо може са намери ама колко ше работи Toва си е недостатък на Мк2. Търси на части в форума или по другите сайтове.
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Здравей, въпросните релета тези от клипчето ли са? Аз сити не ползвам това, което ме притеснява е има ли наистина опасност от този светещ волан да ми самозавие колата?

      Коментар


        #4
        Cenarius написа:
        Здравей, въпросните релета тези от клипчето ли са? Аз сити не ползвам това, което ме притеснява е има ли наистина опасност от този светещ волан да ми самозавие колата?
        Точно колкото и с обкновена хидрвлика. А тези релета не са само за Сити ржима, а през тях се сменя посоката на мотора - ляво/дясно , посредством разменяне на местата на "+" и "-" на захранването към намотката. Подходящи релета има много, може да се поставят и с конакти за по-голям ток, което е само по-добре, стига да се съберат в кутията и да им паснат отворите за пиновете. Имат по един нормално отворен и по един нормално затворен контакт. Не включват нищо специално в себе си. Остава проблема да е в тях, а не в компа на сервото, защото това на клипа не е компа. Компа определя на къде, колко и с каква мощност да завърти мотора. Забелязал съм, че в повечето сервизи не са в час с новите технологии - управление на агрегатите с ЕКУ, и само гледат как да се направят на интересни, че еди си кое не подлежало на ремонт. Просто не им е ясно как работи, за да могат да го отремонтират. Същия ефект е и с компютърната диагностика - гледат записани грешки, ама защо са записани ... !? Накупиха си адаптери за компютърна автодиагностика, ей така за респект.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          волан

          Колега първо смени сервиза че много са те наплашили .Проблема е че сутрин трябва повече да закусваш да въртиш волана :D .Като направиш диагностика може да се разбере повече за проблема .управлението /компютърчето/най малко се разваля .Първо трябва да се прегледа къде може да е проблема може да е от хлабави връзки , релета но се отремантирва .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар

          Working...
          X