Здравейте на всички.Карам си мареата оня ден и по едно време ми изгасна и повече не иска да запали.Стартера върти - не иска да запали, пускам я на скорост и пак не иска. Единственото логическо обяснение е нещо по тоците.Опитах се да замеря запалителната бобина, на контакт - няма ток, при въртене-също няма. Откачих буксата която влиза в бобината и мерих и нея.. И там няма. Проследих кабела на буксата, ходи в някаква бяла кутийка, за която прочетох, че е реле на горивната помпа (на него пише NORS240113).Още не съм развивал свещите да видя какво е положението там, защото нямам ключ.Според мен проблема е или в това реле(бялата НОРС кутийка) или датчик колянов вал.Стигнах до това заключение защото колата е с газ и не пали на нито едно от двете горива.П.С. Забравих да отбележа, че извиках един чичко с лаптоп за диагностика, но не можа да се свърже.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 1.6 16в изгасна в движение и не пали
Collapse
X
-
cs_aleksandar написа:Ако бушоните са здрави то 99% съм сигурен че е датчик КВ.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
На бобината отива ток за няколко секунди след което компа я изключва, ако не въртиш за запалване, това е с предпазна цел да не я изгориш. Не пищеш дали се чува помпата дали работи, тя трябва да се чуе когато дадеш на контакт, ако не се чува тогава се рови в бушони и релета за нея, ако се чува, измери датчика на запалването трябва да има съпротива около 840-920 ома, по спомен го пиша.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Момчета, проблема не е бил само в клемата на изпарителя.След известно каране с нов бушон и стегната клема - кабелите, които дават ток на изпарителя се стопиха и колата заработи само на бензин.Проблема е дошъл от некадърното поставяне на газовата уредба. Сложили са кабели за тонколони (супер тънки), които са опирали някъде на топло и са се стопили, в следствие от това е дало на късо.Смених кабелите с малко по дебели и ги отдалечих от всеки топлинен източник и за сега нямам проблеми.Поздрави!
Коментар
-
wwalker написа:cs_aleksandar написа:Само да вметна че този 20-амперов бушон е за бенз.помпа и за инжекторите. Да знаеш за напред.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар