Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа 1.6 16в изгасна в движение и не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа 1.6 16в изгасна в движение и не пали

    Здравейте на всички.Карам си мареата оня ден и по едно време ми изгасна и повече не иска да запали.Стартера върти - не иска да запали, пускам я на скорост и пак не иска. Единственото логическо обяснение е нещо по тоците.Опитах се да замеря запалителната бобина, на контакт - няма ток, при въртене-също няма. Откачих буксата която влиза в бобината и мерих и нея.. И там няма. Проследих кабела на буксата, ходи в някаква бяла кутийка, за която прочетох, че е реле на горивната помпа (на него пише NORS240113).Още не съм развивал свещите да видя какво е положението там, защото нямам ключ.Според мен проблема е или в това реле(бялата НОРС кутийка) или датчик колянов вал.Стигнах до това заключение защото колата е с газ и не пали на нито едно от двете горива.П.С. Забравих да отбележа, че извиках един чичко с лаптоп за диагностика, но не можа да се свърже.

    #2
    Имаш комбиниран бушон за бензиновата помпа и бобината. Под черния капак зад двигателя, с 2 пластмасови винта отгоре.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Ако бушоните са здрави то 99% съм сигурен че е датчик КВ.
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #4
        cs_aleksandar написа:
        Ако бушоните са здрави то 99% съм сигурен че е датчик КВ.
        Единия процент на релето ли го оставяш. Защото това реле, освен бенз. помпа, захранва и бобината.
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #5
          На бобината отива ток за няколко секунди след което компа я изключва, ако не въртиш за запалване, това е с предпазна цел да не я изгориш. Не пищеш дали се чува помпата дали работи, тя трябва да се чуе когато дадеш на контакт, ако не се чува тогава се рови в бушони и релета за нея, ако се чува, измери датчика на запалването трябва да има съпротива около 840-920 ома, по спомен го пиша.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #6
            Момчета, проблема е решен! Благодаря на всички отзовали се!Проблема се оказа в хлабава клема на газовия изпарител в следствие от което гори бушонче от 20 ампера, което се намира точно в кутийката зад двигателя, където се намира и въпросното реле за горивната помпа.Мареата пак е пушка!

            Коментар


              #7
              кола

              Може да смениш /+ /да взима ток от другаде -поне на бензин да не се разваля Където има ток след като е на контакт
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Момчета, проблема не е бил само в клемата на изпарителя.След известно каране с нов бушон и стегната клема - кабелите, които дават ток на изпарителя се стопиха и колата заработи само на бензин.Проблема е дошъл от некадърното поставяне на газовата уредба. Сложили са кабели за тонколони (супер тънки), които са опирали някъде на топло и са се стопили, в следствие от това е дало на късо.Смених кабелите с малко по дебели и ги отдалечих от всеки топлинен източник и за сега нямам проблеми.Поздрави!

                Коментар


                  #9
                  Само да вметна че този 20-амперов бушон е за бенз.помпа и за инжекторите. Да знаеш за напред.
                  Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                  И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                  .

                  Коментар


                    #10
                    cs_aleksandar написа:
                    Само да вметна че този 20-амперов бушон е за бенз.помпа и за инжекторите. Да знаеш за напред.
                    Не, без него не пали и на газ.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      wwalker написа:
                      cs_aleksandar написа:
                      Само да вметна че този 20-амперов бушон е за бенз.помпа и за инжекторите. Да знаеш за напред.
                      Не, без него не пали и на газ.
                      Има си причина ! Ама не ми се обяснява сега. Весело посрещане на Новата 2015 година
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар

                      Working...
                      X