Здравейте колеги,имам Фиат Улис 2003 дизел 2.0. Реших да сменя дисплея на борд компютъра, защото на моя почти нищо не се вижда. От Ауто Италия ми обявиха цена от 1100 лева и започнах да търся по моргите. Намерих, отивам в една морга и на място свалям моя дисплей и слагам другия. Дадох на контакт и той не тръгна. Върнах го на хората и си сглобих колата. Паля да си тръгвам - ама тя не пали. Нито вратите реягират от ключа, нито се заключва нито отключва, няма фарово, изчезна клаксона, няма радио, чистачките не тръгват а и моят дисплей не работи. Само задната чистачка, когато включа на контакт тръгва сама без да съм я включил.Откачих акумолатора за 10 минути - не се оправи. От там - пътна помощ и в Ауто Италия. Днес в 11.00 часа казаха, че ще я гледат, чакам присъдата. Приемчика каза, че най вероятно съм я заключил - колата си помислила, че ще я крадът и се блокирала, ако е така щели да искат по номера на рамата от завода на Фиат някаква Код Карта, защото аз нямам и щели да я отключат, при това положение ща мина с около 150 лева. Другият вариант бил да съм изгорил Компютъра - тогава около 1500 лева.......Моля помагайте с мнения. На някого случвало ли се е и как го оправиха.Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Блокира електрониката на Улис 2.0 след смяна на дисплей
Collapse
X
-
Re: кола
Втори ден нито звук от Сирвиза на Ауто Италия в Бургас. Днес отидох и ми казаха, че акумолатора паднал и не могат да я дегностицират. Попитах ги защо вчера не са ми се обадили, отгоориха, че са забравили. Казах им, че акумолатора е на 7 дни и няма как да падне, а при слагането му завериха гаранцията в сервиз АутоБокс и отечки нямаше. Явно от седенето от петък до сряда нещо е останало включено в колата. Занесох им друг акумолатор и сега пак чакам. Ако и до довечера не ми се обадят... иди ми да вляза в сервиза с голямата сопа и да ги почна един по един.Два дни и още не могат да кажат къде е проблема. Струва ми се, че въобще не са я почнали.
Коментар
-
Оправиха я.
Здравейте, сагата приключи успешно. Звънаха ми от сервиза и казаха че са готови - направели я. Отидох да я взема - 34 грешки в компютъра и един изгорял бушон от 10 ампера който управлявал ГНП - то + обучение на ключа, защото бил загубил кодовете. Взеха ми 86.24 лева. Явно 0.24 лв са за бушона който са сменили оставналите 86 са за труда. Майсторът който я е гледъл на диагностиката каза - "Много неприятна работа, за 15 минути, ама без да я закачим не става...." Два дни в сервиза за 15 минути...Все пак съм им благодарен, че я оправиха.Изводи:Ако колата ви не пали бушона се намира под волана в ляво 10А и 0.24 лева - оригинален от Ауто Италия!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар