Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Токов удар?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Токов удар?

    Здравейте колеги, с две думи случаят е следният: При опит да запаля, след няколко развъртания на стартера всичко изгасна. Върнах ключа в изходно положение, отново дадох на контакт, колата запали. Докато карах ми направи впечатление, че се е нулирал часовника, а на дисплея на радиото са изгорели няколко пиксела. На таблото не светят никакви предупредителни лампи, всички светлини по колата си работят. Колата е Пунто МК 2, бензин, 60 к.с.Предварително благодаря на отзовалите се с идеи или съвети!
    Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
    FIAT PUNTO 2 (18

    #2
    Слаб акумулатор и/или втулки на стартер. Часовника се е нулирал заради отсъствието на каквото и да било напрежение, а не защото му е дошло в повече Пикселите са си изгорели много преди това (според мен). Просто сега ти е направило впечатление.
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      Лоши маси

      Коментар


        #4
        Благодаря за бързия отговор!Акумулаторът е на 9 месеца и върти нормално (засега ).А за пикселите съм сигурен, защото първо включих радиото, и след около половин минута (докато закопчая малката щерка в столчето) опитах да запаля - просто бях запомнил станцията.
        Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
        FIAT PUNTO 2 (18

        Коментар


          #5
          Да може да стане това, дето го описваш, от лоша маса. На фиата сега още не съм се занимавал, че не го карам, но по принцип имам навика на стара кола да си пусна допълнителни маси мотор/купе. За по-сигурно, че тия неща често дават проблеми. Клемите корозират и започва едно преследване на духове из колата...разни уреди дето работят когато си искат или работят неточно, недозаредени акумулатори, кофти палене...Изчисти си всичко и си стегни клемите при местата на връзките с мотора и купето.Не е кой знае каква философия, а спестява доста проблеми.

          Коментар

          Working...
          X