Здравейте!Имам следния проблем с моя Fiat Punto 95г. 1.1. Перката работи, но само ако колата е в движение. Ако колата спре и се заключи преди си работеше, стига да е необходимо. Напоследък обаче перката не се включва, ако не е на контакт. Което съответно може да доведе до доста проблеми. Ще съм Ви благодарен, ако ми дадете някакви насоки от какво може да е и съответно как да се поправи.Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto 1.1 95г. Перката не работи, ако не е на контакт
Collapse
X
-
Здравейте отново и благодаря за бързия отговор!За съжаление да - тъй като изпускаше антифриз от радиаторчето и запотяваше стъклата съответно смених него - сега като споменахте се сетих, че за да се смени се разглабят бая неща вътре в купето (вероятно ли е майсторът да не е вързал нещо като хората след като го е сменил?).Също така смених и антифриза.Поздрави!
Коментар
-
Казаха ми, че гарнитурата можело да замина, ако не продължи да се охлажда до нормална температура колата и това е причината, поради която пиша (а и преди си работеше, ако не е на контакт перката, тоест предполагам има причина да я направят самия автомобил така и в случая, както не работи не съм сигурен какво да очаквам).Поздрави!
Коментар
-
Просто забрави какво са ти казали Когато мотора е изгасен, перката охлажда само радиатора, защото няма циркулация на охлаждащата течност.Когато паркираш и ясно чуваш, че перката върти на втората степен, просто я изчакай няколко секунди сама да спре, преди да изгасиш колата.По този начин охладеният антифриз от радиатора се връща в мотора и сваля температурата с 2-3-4 градуса Както и Оги каза, при по-новите перката гасне като изключиш контакта, така че не се шашкай."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
И на по- старите пак не работи без контакт. Мареа -та е така, а на Москвича дори и ДВГ трябва да работи, за да върти перката Колега, радвай се на тоя проблем, защото няма да те остави без акумулатор, ако забрави да спре да въртиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
AmaDeuSbgg написа:Казаха ми, че гарнитурата можело да замина, ако не продължи да се охлажда до нормална температура колата и това е причината, поради която пиша (а и преди си работеше, ако не е на контакт перката, тоест предполагам има причина да я направят самия автомобил така и в случая, както не работи не съм сигурен какво да очаквам).Поздрави!Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Re: перка
Ъъъ веригата за вентилатора е много проста , няма нищо общо с купето .. Взема + от акумулатора общия снотп минва през 30 А бушон слиза долу на датчика на радиатора които е с 2 степени при 1.2 75 нагоре и с една степен при 1.1 моно , и после отиват 2 или един кабела до вентилатора в зависимост от степените , а другия кабел на вентилатора взема от корпус някъде минус ... Понеже 3 пъти си сменях датчик на радиатора 2 пъти блокира в отворено състояние , а последния път в затоворено и перката ми не изключваше ... На мястото на датчика съм сложил реле 80А което да поема силовата верига а датчика управлява самото реле . Отделно успоредно към управляващата верига на релето съм пуснал успоредно ключе Цека , да си пускам ако искам ръчно перката ... При повечко ръчки ( общо взето парен каша духа, прегрявал съм колата ) И съм си сложил и табло със стрелка за температурата ... Имам и още идеи като за зумерче което да взема маса от лампите за налягане на маслото и за заряд на акумулатора с по един диод след лампа , ако светнат зумерчето ще свири , и разбирасе едно ключе преди зумера , ако искам да го спра .... Просто идеи нахвърлям .Дано ме е разбрал колегата.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар