Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата изгуби тока?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата изгуби тока?

    Колеги става въпрос за ситроен зх тази сутрин слагам ключа въртя и свети само акумулатора,стартера върти но няма ток.Не чувам нито помпата,нито клапаните на газовата уредба,всичко друго работи фарове,мигачи,музика.Викам си клемореда нещо се базика свалих го дори и само с кабелите няма ток на таблото нищо не свети освен акумулатора.Клемите на акумулатора са наред,масата на мотора също,бушоните и релетата са здрави.Ако някои се е сбъсквал с подобен проблем моля пишете че полудях.Пускам темата тук защото нямам нерви да се занимавам с професори от ситроен форума.Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    То тука само Ситроени караме и им знаем кътните зъби. Какъв отговор очакваш? Опитай да обясниш по-разбираемо какъв ТОЧНО е проблемът ти. Разбрахме, че няма ток, но стартерът върти. Нали знаеш на нашите коли как има едни големи бушони в двигателния отсек, през които минава ток за много неща накуп. Провери в тоя Ситроен за нещо подобно, което си пропуснал. Възможно е също реле, което захранва помпата и горивната система да не работи.

    Коментар


      #3
      Това добиче има ли имобилайзер? Или пробвай това http://clubcitroen.bg/forum/viewtopic.php?f=10&t=64327 , или от тук http://clubcitroen.bg/forum/viewtopic.php?f=10&t=11868 бушон 3б или бушон 6.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        Няма имобилайзер колега нито каквато и да е аларма.А до колегата оги помпата е прекъсната с реле което е проверено и работещо,дори с директен ток към помпата или агу-то колата не пали,няма и искра поради факта че липсва контакт.Ключа на позиция 2-контакт няма никаква реакция по таблото(освен акумулаторчето), на 3-та позиция стартета върти но напразно.И не питам конкретно за ситроен, а просто ако някои е имал подобен проблем да сподели причината.Никмар тези теми ги прегледах,както и много други но без успех,благодаря все пак за помоща,ако не се справя до понеделник ще я дръпнем до някои сервиз

        Коментар


          #5
          Трябва да се гледа с пробна лампа на кабелите на контактния ключ.Ситроена има две положения на контакт.При първото светва само лампата на акумулатора,при второто светва цялото табло.Трябва да се провери има ли ги тези два плюса след контактния ключ.Има и едно главно реле в моторния отсек дето захранва помпата,дюзите,бобината......ама то няма общо с таблото.
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #6
            ivan_pop написа:
            Трябва да се гледа с пробна лампа на кабелите на контактния ключ.Ситроена има две положения на контакт.При първото светва само лампата на акумулатора,при второто светва цялото табло.Трябва да се провери има ли ги тези два плюса след контактния ключ.Има и едно главно реле в моторния отсек дето захранва помпата,дюзите,бобината......ама то няма общо с таблото.
            И това правих колега буксите са три черна,сива и кафява.На черната има постоянен плюс,на сивата и кафявата няма никой.Като направя мост между черната и кафявата (на първото краче те са по 2 на букса) стартера върти,с мост между кафява и сива светка акумулатора,и пак с мост между кафява и сива на 2-рото краче чатка реле в двигателния отсек.Значи като се замисля ми липсва втория плюс, постояния го има но като завъртя ключа на останалите букси не идва никакво напрежение.

            Коментар


              #7
              Може да е от клемореда на патрона.
              Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
              ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

              Коментар


                #8
                и аз си мисля че е от клемореда

                Коментар


                  #9
                  Еми дано сте прави колеги,поръчал съм нов контактен ключ и във вторник ще се разбере.Ако пак е същото направо в сервиза,благодаря на всички за помоща

                  Коментар

                  Working...
                  X