Здравейте колеги, от седмица колата започна да се държи странно, да пали от 2-я път, да гасне като запали или като поработи на място малко, загрее и потегля после прекъсва около 3000-3500 оборота. Потеглям и като подам газ да ускоря се усеща едно запъване и набиране ( пресецване). Гледах кабелите и би трябвало да са в ред, свещите нямат нагар и остава да видя бобините, но незнам има ли вариант да ги замеря с мултицет дали са в ред ако е възможно как става номера за да търся друга и ако тогава не се оправи ще ходя на диагностика. Колата е Ланчиа Делта 1.8 8в 101кс 94 година. Това са бобините за които говоря. 1.1. Постовете трябва да са в съответните теми и раздели. Потребителите трябва да прочетат описанието на темата или раздела, преди да постват. Потребители, които често постват в грешни теми или раздели могат да бъдат предупредени (виж политиката по-долу). Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Замерване на бобина с мултицет - КАК?
Collapse
X
-
Измерването с мултицет на тези бобини и кабелите към свещите, може да установи прекъсване. Проблема е че обикновено се получава утечка, която оказва вличние само при наличието на високо напрежение. Тоест, с мултицет, който пуска около 1 волт за тест, няма как да зсечеш тази утечка. За тази цел се използва един друг измервателен уред - мегер, който подава високо напрежение и се следи за утечка с него. За това най-добре намери здрава бобина и пробвай с нея. При твоите симптоми, най-вероятната причина е утечка във високоволтовата част - бобина, кабели, лули към свещите. Ако има прекъсване, оборотите няма да са от значение, а проблема ще се появи за постоянно и при всички режими на работа на ДВГ.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:За тази цел се използва един друг измервателен уред - мегер, който подава високо напрежение и се следи за утечка с него.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
ivan_pop написа:Dido_Lyubenov написа:За тази цел се използва един друг измервателен уред - мегер, който подава високо напрежение и се следи за утечка с него.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Проверих бобини, кабели и всичко е ок. Колата на бензин работи на 3 цилиндъра и не се оправя, но на газ понякога прекъсва и когато си поиска си работи като хората(това само на газ, на бензин е леш), пикаеща дюза също може да е, но ми вздигна разхода на газ неимоверно много и колата изкарва сини пушеци рано сутрин и смърди от гърнето на зла гад. Давайте предложения колеги защото маи скоро ще търся кабел за диагостика да видя какво се случва ( компа ще засече ли проблем в инжекциона ако е пикаеща дюза?).Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Катализатор ?Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Еми да всъщност може да сте прави колеги, ако помисля логически аз съм с обикновенна газова уредба, която не се "интересува" от ламбда сондата и колата си работи без проблем, доакто на бензин ламбдата играе много важна роля и като е запушен катализатора тя дава грешни дани на ЕКУ-то и така работата на двигателя се влошава. Има и един трети вариант, да има проблем по колата нещо и като работи на 3 цилиндъра да е запушило катализатора и сега заради него пък да страда от висок разход?Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Колега nightlord поръчах кабел и преходник от сряда натам можеш да ми пишеш ако ти потрябва, а аз сега търся лаптоп с работещ дисплей за диагностиката, защото големият е със пукнат екран а имам еидн малък а той няма цд ром. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
veselin10 написа:Dido_Lyubenov написа:Катализатор ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Вчера закачих колата на компа и само с ИАВ скан успях да видя една единствена грешка която за съжаление се показа само веднъж и не я запомних точно мисля че беше mixture rich и нещо за throttle, но какво бога ми не помня. Възможно ли е ламбда сондата да е заминала и как се замерва тя ако някой знае нека сподели.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Аз на дросела имам само и единствено стъпков мотор и нищо друго, какво имаш в напредвид за датчика, сетих се че като започна да ми прави преди това проблем от време на време да работи на 3 цилиндъра сложих добавка за почистване и колата за малко се оправи, но явно само съм допринесъл за запушването на някоя дюза.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар