Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замерване на бобина с мултицет - КАК?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замерване на бобина с мултицет - КАК?

    Здравейте колеги, от седмица колата започна да се държи странно, да пали от 2-я път, да гасне като запали или като поработи на място малко, загрее и потегля после прекъсва около 3000-3500 оборота. Потеглям и като подам газ да ускоря се усеща едно запъване и набиране ( пресецване). Гледах кабелите и би трябвало да са в ред, свещите нямат нагар и остава да видя бобините, но незнам има ли вариант да ги замеря с мултицет дали са в ред ако е възможно как става номера за да търся друга и ако тогава не се оправи ще ходя на диагностика. Колата е Ланчиа Делта 1.8 8в 101кс 94 година. Това са бобините за които говоря. 1.1. Постовете трябва да са в съответните теми и раздели. Потребителите трябва да прочетат описанието на темата или раздела, преди да постват. Потребители, които често постват в грешни теми или раздели могат да бъдат предупредени (виж политиката по-долу). Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Прикачени файлове
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    #2
    кола

    Ето тук има как става при ФИАТ е подобно http://www.clubford.org/forum/viewto...12224&start=20
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Измерването с мултицет на тези бобини и кабелите към свещите, може да установи прекъсване. Проблема е че обикновено се получава утечка, която оказва вличние само при наличието на високо напрежение. Тоест, с мултицет, който пуска около 1 волт за тест, няма как да зсечеш тази утечка. За тази цел се използва един друг измервателен уред - мегер, който подава високо напрежение и се следи за утечка с него. За това най-добре намери здрава бобина и пробвай с нея. При твоите симптоми, най-вероятната причина е утечка във високоволтовата част - бобина, кабели, лули към свещите. Ако има прекъсване, оборотите няма да са от значение, а проблема ще се появи за постоянно и при всички режими на работа на ДВГ.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Dido_Lyubenov написа:
        За тази цел се използва един друг измервателен уред - мегер, който подава високо напрежение и се следи за утечка с него.
        Уреда се казва Мегаомметър. А с този уред няма как да се измери високоволтовата бобина защото тя е автотрансформатор.Такава бобина дали работи може да се види само като е монтирана на колата с помоща на уред наречен Мотортестер.
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #5
          ivan_pop написа:
          Dido_Lyubenov написа:
          За тази цел се използва един друг измервателен уред - мегер, който подава високо напрежение и се следи за утечка с него.
          Уреда се казва Мегаомметър. А с този уред няма как да се измери високоволтовата бобина защото тя е автотрансформатор.Такава бобина дали работи може да се види само като е монтирана на колата с помоща на уред наречен Мотортестер.
          Може, може :D Стига да знаеш как.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Проверих бобини, кабели и всичко е ок. Колата на бензин работи на 3 цилиндъра и не се оправя, но на газ понякога прекъсва и когато си поиска си работи като хората(това само на газ, на бензин е леш), пикаеща дюза също може да е, но ми вздигна разхода на газ неимоверно много и колата изкарва сини пушеци рано сутрин и смърди от гърнето на зла гад. Давайте предложения колеги защото маи скоро ще търся кабел за диагостика да видя какво се случва ( компа ще засече ли проблем в инжекциона ако е пикаеща дюза?).
            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

            Коментар


              #7
              Катализатор ?
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Катализатор ?
                Като рече, та се сетих При мен(само че на метан) имаше същите грижи. И на бензин и на метан. От катализатора беше. Смених го с резонаторно гърне, доплатиха ми 100 кинта и проблема е решен
                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                Коментар


                  #9
                  Еми да всъщност може да сте прави колеги, ако помисля логически аз съм с обикновенна газова уредба, която не се "интересува" от ламбда сондата и колата си работи без проблем, доакто на бензин ламбдата играе много важна роля и като е запушен катализатора тя дава грешни дани на ЕКУ-то и така работата на двигателя се влошава. Има и един трети вариант, да има проблем по колата нещо и като работи на 3 цилиндъра да е запушило катализатора и сега заради него пък да страда от висок разход?
                  Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                  Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                  Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                  Коментар


                    #10
                    Колега nightlord поръчах кабел и преходник от сряда натам можеш да ми пишеш ако ти потрябва, а аз сега търся лаптоп с работещ дисплей за диагностиката, защото големият е със пукнат екран а имам еидн малък а той няма цд ром. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                    Коментар


                      #11
                      veselin10 написа:
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Катализатор ?
                      Като рече, та се сетих При мен(само че на метан) имаше същите грижи. И на бензин и на метан. От катализатора беше. Смених го с резонаторно гърне, доплатиха ми 100 кинта и проблема е решен
                      То ако не беше написал че "смърди от гърнето на зла гад", изобщо нямаше да се сетя и аз за катализатор, ама тая смрад е признак че катализатора ич го няма.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Изобщо не мисе махаше катализатора, но явно ще се наложи да го свалям, надявам се това да е проблема, а не само да го сваля Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                        Коментар


                          #13
                          Вчера закачих колата на компа и само с ИАВ скан успях да видя една единствена грешка която за съжаление се показа само веднъж и не я запомних точно мисля че беше mixture rich и нещо за throttle, но какво бога ми не помня. Възможно ли е ламбда сондата да е заминала и как се замерва тя ако някой знае нека сподели.
                          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                          Коментар


                            #14
                            Не, по скоро датчика за дросела, най вероятно е откачан и и колатае палена така.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Аз на дросела имам само и единствено стъпков мотор и нищо друго, какво имаш в напредвид за датчика, сетих се че като започна да ми прави преди това проблем от време на време да работи на 3 цилиндъра сложих добавка за почистване и колата за малко се оправи, но явно само съм допринесъл за запушването на някоя дюза.
                              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                              Коментар

                              Working...
                              X