За да проверите тези сьмнения, начина е един и достьпен: Вземете един стробоскоп и проследете момента на запалване на празен ход и на по-високи обороти на шайбата на К.В. Зависимоста е линейна и право пропорционална в зависимост от оборотите! И чак тогава, ако няма промяна на момента , с двульчев осцилоскоп, закачен на изхода на модула в посока ECU и входа му разберете: АЦП-то на модула ли не реагира или ECU-то не се влияе от стоиностите на модула ! Това е тестовата хронология. Но ако няма как да се справите, обещал сьм, че това ТИПО ще го оправим, само да изчакаме 9-10 какво ще кажат соф.спецовете!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Модул за запалване General Motors, Electronic Spark timing
Collapse
X
-
Усещам, че така както си я подкарал, ще си помогнеш сам. Не си мисли обаче,че мощната искра идва от високото ниво на входните импулси! За датчика на запалване-имаш основание само ако дава нередовни импулси/прекьсва/ Но аз мисля, че пьрво от него си трьгнал. Обезателно провери всички врьзки и наи-вече масите около запалителния модул!Ако някоя маса е корозирала,високото сьпротивление в тази точка влияе точно в/у пьрвичното напрежение,което при теб е ниско! Имал сьм случай, при който точно този модул, на сьщия мотор , монтиран обратно работи, а стандартно - не!? Причината се оказа в усукването на кабелите, а от там и в/у контакта с маса! Пьк, можеш да имаш добра искра, но не навременно подадена- но кой ще го констатира? Стробоскоп!!!
Реклама
Collapse
Коментар