Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с две грешки P0110 ; P0101

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с две грешки P0110 ; P0101

    Колеги става въпрос за фиат Мареа 2.4 ЖТД , проблема е следния. Колата ми записа следните две грешки P0110 ; P0101 , когато се опитам да ги изтрия е ФЕС те се появяват отново. Това се повтаря с 3 различни МАФ сензора от което съдя че проблема не е в сензора.Когато разкачих сензора видях че буксата и пиновете са пълни с вода. Сега всичко е сухо но грешките не могат да бъдат изтрити въпреки че пише че не са регистрирани в момента. МАФ - а отчита постоянно 5в в момента, колата върви добре само в ниските е мудна.Някаква идея какво може да се опита, кабелите , буксата нямат следи от късо.


    r_osen@yahoo.com

    #2
    Ако това може да ти помогне да видиш каква е грешката, за повече консултация може да гледаш и тук http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...ry:Fault_Codes , но тези грешки там ги няма.
    Прикачени файлове
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с две грешки P0110 ; P0101

      rosenmvr написа:
      МАФ - а отчита постоянно 5в в момента.
      Те това е проблема !
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Re: Проблем с две грешки P0110 ; P0101

        emzo написа:
        rosenmvr написа:
        МАФ - а отчита постоянно 5в в момента.
        Те това е проблема !
        Здравей , съгласен съм с теб но на какво се дължи. Днес измерих конетора на загасена кола и няма никакво късо или връзка между петте кабела на МАФ-а , това при откачена МАФ.Когато колата е на контакт:1 и 4 крак 5 волта2 крак 12 волта3 и 5 крак когато ги меря изглежда все едно разреждам кондензатор в началото е 4,5 волта и пада до 0,5 волта.


        r_osen@yahoo.com

        Коментар


          #5
          Колегата ти е дал цял файл със всички грешки, описани и подредени по номера. Толкова ли е трудно да прочетеш ?Р0101 Неправилно показание/не е регулиран разходомера за въздух - Дебитомера не отчита вярно.Р0110 Неизправност във веригата на датчика за температура на въздуха на входа - Термометър преди дебитомера. Измерва температурата на входящия въздух.Тия двете работят в комбина. Не става да смениш само едното, ако и двете са скапани. За да може дебитомера да отчита правилно постъпващото количество въздух, трябва да има инфо за температурата му. Като смениш датчика за температурата на входящия въздух, дебитомера ще отчита вярно и грешка Р0101 ще може да бъде изтрита и няма да се появява ако дебитомера е в изправност. И не боди мултицет по пиновете на буксите за датчиците, ако не знаеш какво търсиш. Дебитомера изпраща цифрова информация по серийна шина към ЕКУ и не може да измериш показанията му с мултицет ! Може само да му изгориш C-MOS -a и после да хвърлиш дебитомера, който струва едни пари. А още по-лошо ще е да изгориш порта на ЕКУ, ако дадеш пиновете на буксата на късо без да искаш.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            На Мареа 2.4 JTD самият дебитомер си има датчик за температурата на входящият въздух. Може би не на всички, защото такъв датчик наистина съществува преди дебитомера, но няма букса за него.Доколкото знам всички такива имат този датчик самостоятелно, но не се ползва. Може би на някои дебитомера да е без температурен датчик и тогава да се ползва. Колегата да погледне, дали при него стига контактна букса - въпросният датчик е на извивката на въздуховода между кутията на филтъра и дебитомера.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              Интересно, че тази информация за грешки я пращам вече за n-ти път и няма кой да я прочете, ако админите счетат за уместно нека да я качат във важни или където й е мястото.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                NikMar написа:
                Интересно, че тази информация за грешки я пращам вече за n-ти път и няма кой да я прочете, ако админите счетат за уместно нека да я качат във важни или където й е мястото.
                То освен да я четат, трябва и да разбират какво четат. Грешка в дебитомера се отчита от ЕКУ в много различни ситуации, но повечето се нахвърлят да сменят дебитомер, преди да установят защо отчита грешка. Иначе си е наистина полезна информацията.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Koe да се прави важно ? Нищо по темата не сте написали.Росене, какви МАФове слагаш ? Нови , втора употреба ? С кой номер ?С уред проверил ли си проводниците от конектора на датчика до конектора на ЕКУто ?
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Koe да се прави важно ? Нищо по темата не сте написали.Росене, какви МАФове слагаш ? Нови , втора употреба ? С кой номер ?С уред проверил ли си проводниците от конектора на датчика до конектора на ЕКУто ?
                    И трите които сам пробвал са стари но 100% работят друг е въпроса на колко процента, МАФ-а е 004 .Не не съм разкачвал още еку то за да проверя изправността на проводниците, но си мисля че на дали е там проблема .Както написах по горе на 1,2 и 4 пин си има съответните напрежения което гарантира цялостта на проводниците. Както казах мерих за късо между петте кабела. Остава освен да проверя цялостта на проводник 3 и 5 на МАФ-а съответно с D4 и D14.По скоро ме притеснява това че пиновете на МАФ-а бяха залети с вода.Ако имаш идея какво да погледна преди да почна да разглобявам казвай.Колега wwalker на мареата както и на браво и брава с Маф Бош двата датчика да в едно , за другия за които говориш имам го но там няма окабеляване.


                    r_osen@yahoo.com

                    Коментар


                      #11
                      Dido_Lyubenov написа:
                      То освен да я четат, трябва и да разбират какво четат.
                      То за всяко нещо е така, даже и за романите.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Надявам се поставяш правилния дебитомер, защото и аз съм с БОШ оригинално, но си имам отдлно термодатчик преди МАФ -а, който си е окабелен и работи и се ползва. Щом имаш грешка Р0101, значи имаш комуникация с МАФ -а. Остава да разбереш, от къде идва проблема с това че не отчита температура. Дали тези с които си пробвал нямат вграден трмодатчик, или имат дефект, или влагата в кабела създава проблеми. Подсуши буксата и кабела добре, напръскай буксата първо с ВД40 примерно, остави го да си свърши работата, след това напръскай обилно с обезмаслител за спирачки или спиртен спрей за да махне мазното от ВД -то. Ако има влага в изолацията на кабела между проводниците, също трябва да я отстраниш, защото пречи на цифровия сигнал, независимо че не го дава на късо. И наблегни на факта, че проблема идва от липсата на данни за температурата на входящия въздух, а не че изобщо не работи МАФ -а.
                        NikMar написа:
                        Dido_Lyubenov написа:
                        То освен да я четат, трябва и да разбират какво четат.
                        То за всяко нещо е така, даже и за романите.
                        п.п. Чакаме резултати ! Не оставяйте темата без отговор, какво е решението на проблема, че иначе става излишна и някой "утре" пак ще пита същотото !
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Благодарности на emzo за насоките и правилните предположения и специални благодарности на колегата vgeorgiev за отзивчивостта и предоставената схема на Маф , както и за предположението за липсваща маса на 3 крак. Сега масата е подадена от акумулатора и всичко работи както трябва остава да се открие къде е прекъсната. Благодаря на всички опитали се да помогнат.


                          r_osen@yahoo.com

                          Коментар


                            #14
                            При грешка P0110 проблема е в температурния датчик на дебитомера или другаде.И дали може да е свързано с грешка P0380.Благодаря
                            Fiat Brava 1.9 JTD

                            Коментар

                            Working...
                            X