Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фият мареа 1.6- не пали, проблем в комуникационните кабели!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да, ама не, колегата пише че преди е работила на бензин, така че там неможе да е белята.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      Аз съм на метан и то обикновен рязано е само на две места плюса на помпата и плюса на дюзите. кабелите от фазовия до буксата на компа са прозвънени и са изправни. такава загадка до сега не ми се е случвала... и съм в шах с пешката...утре свалям цялата инсталация отвън и разплитам

      Коментар


        #18
        Я виж бутона под седалката
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #19
          той спира само минуса към бензиновата помпа

          Коментар


            #20
            Проблема решен....проблемни кабели от имобилайзера до компютъра

            Коментар


              #21
              Браво! Я опши малко по-подробно какво откри и най-интересното как?
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #22
                Ами след като от лаптопа пусках всички дюзи и те работеха наливаха си бензин....реших да започна да търся проблема преди компа....смених с друг такъвно пак не палих макар че смених и код централата и антенката...моят комп и имобилайзер запалиха другата кола...тъй като код лампата гаснеше не се усъмних и за миг в имобилайзера и а на диагностиката при подаване на контакт ми даваше че запалването е разрешен....взех от приятел компютър и премахнат имобилайзер ей така само за повторна проба нещо ме глождеше закачих го и запалих... и то с постоянно светеща код лампа...после свалих кабелите от имобилайзера до компа и два от тях бяха се замасили...възстанових ги върнах моят имобилайзер и компютър и колата запали без никакъв проблем....това е ситуацията....17 дни прерових цялата кола...понякога не се минава само с смяна на някой датчик

                Коментар


                  #23
                  кола

                  Тогава трябва да е светело CODE-ключето ако е имобилайзера
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    да ама не светеше...даваш на контакт светва и после гасне. на диагностиката ми даде че паленето е разрешено...но палеше само на метан...възстанових замасените кабели и колата запали

                    Коментар


                      #25
                      Ето тук може би е отговораConnection with engine starting immobilizing device (Fiat CODE)To increase protection against theft attempts, the vehicle has been equipped with an engine immobilizingdevice (Fiat CODE) which only allows the activation of the injection/ignition control unit by meansof an electronic code.Each time the key is turned to the OFF position, the Fiat CODE system completely deactivates the injection/ignition control unit.When the ignition key is turned from the OFF position to the ON position the following operations takeplace in the order given:1. The injection/ignition control unit sends the Fiat CODE control unit a request for the secret code inorder to deactivate the functions lock.2. The Fiat CODE control unit responds by sending the secret code only after it, in turn, has received therecognition code transmitted by the ignition key, which contains a special transponder inside.3. The recognition of the secret code allows the de-activation of the functions lock and the injection/ignitioncontrol unit can activate the normal system management programme.A special two directional serial line allows the exchange of information between the injection/ignitioncontrol unit and the Fiat CODE control unit.If there is a failure in the Fiat CODE system it is, however, still possible to start the engine via an emergencyprocedure.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #26
                        да тука е отговора...

                        Коментар

                        Working...
                        X