Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фият мареа 1.6- не пали, проблем в комуникационните кабели!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фият мареа 1.6- не пали, проблем в комуникационните кабели!

    Да споделя нещо което недоумявам как се случва.Купих колата с метан слаган е не е заводски. в началото имаше проблем с запушени дюзи и палеше трудно на бензин но в движение е перфектна. прехвърлях поприхълца и запали. карах само на метан 10 000 километра и нямаше проблем докато един ден не реших да прехвърля на бензин и колата не запали...след 10 дневно ровене по нея всичко води то това, че нещо спира информацията към дюзите и не те работят....колата на метан си пали отлично...няма проблем с бобини, кабели и свещи.налягане от бинзиновата помпа е отлично, дюзите и рейката са профилактирани и работят отлично. колата е с нов фазов датчик. набедихме компа, прован е модул по модул всичко по него работи, и все пак сложих друг, но никакъв ефект, пали на метан но не и на бензинМахнах метана но уви няма разлика, бензиновия регулатор работи, релето за дюзите работи..просто няма сигнал към дюзите...въпроса ми е какво друго реже сигнала към дюзите....възможност за някаква аларма глупава заводска да ми върти номера...вече се изчерпахможе ли малко помощ и побутване Грешен раздел-> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    провери си добре релето и копчето,само те могат да режат сигнала,също не можах да разбера бензиновата помпа чува ли се

    Коментар


      #3
      Премахнах всичко от метана и възстанових оригиналната инсталация така че елиминирам копчето....а относно голямото бяло реле, го подмених с такова от работеща кола и отново нямам резултат....а интересното е че с компа като пусна дюзите си наливат. и в момента в който започна да въртя на стартер те отказват да пръскат

      Коментар


        #4
        имах впредвид релето което прекъсва сигнала на дюзите,може би там си сбъркал нещо

        Коментар


          #5
          Сигнал може да има, но ако няма захранване няма да запали. 5-пинов ли е конектора към дюзите? Ако е той провери дали има +12в. на средния кабел. Трябва да се появява при въртене на стартер. Ако има 12в. провери с осцилоскоп управлението. То е по минус.
          Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

          Коментар


            #6
            На средния има 12 волта ток....сигнал по минус няма там е проблема...нещо ми реже управлението....моят комп пали друга кола, а с друг компютър при мен положението е същото не палим. при контакт на теста управление има, ако пусна дюзите от компютъра ти наливат но в момента в който тръгна да въртя на стартер сигнала за управление по минус изчезва

            Коментар


              #7
              А на тикане дали ще запали? Моята като я купих ми правеше някакви номера когато се заинати няма палене, оказа се куплунга на паяка, при даване на контакт имах + на бобината, който естествено след няколко секунди изчезва спиран от компа, при завъртане нямах +, от паяка при завъртане се взема + от друго място и там правеше беля. Незнам при теб как е, просто идея за опит.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                Re: Фият мареа 1.6 не пали

                Колега, това нещо ми понамирисва на фабричен имобилайзер. Вземи ключ, комп и имобилайзер от друга кола и пробвай. 90% е това а пали на метан защото имобилайзеря я реже само на бензин. Аз имам ключ комп и имобилайзер и мога да ти ги дам за проба ама май не си от София. Виж там някой колега от твоя район. Успех!
                brava 16elx

                Коментар


                  #9
                  това вече написах че е пробвано...моят комп с код централата пали друга кола...но дпри мен с другия компютър пак не желае да запали

                  Коментар


                    #10
                    мареа не пали

                    Колега ама ти с кой ключ пробва да запалиш твоята кола? За да си сигурен че не е имобилайзер временно смени от друга кола копм, имобилайзер(това като антенка около ключа и модула) , ключ и ключалка. Малко работа е ама е сигурно. Щото най-вероятно твоята ключалка са я пренаредили за друг ключ и от там е проблема.
                    brava 16elx

                    Коментар


                      #11
                      Моята кола пали е обикновен ключ...а оригиналния който е счупен е вързан за имобилайзера така при даване на контакт го разпознава и пали...Аз взех имобилайзера с ключа от другата кола и компа....давам на контакт лампата за кода гасне, но колата не пали....моят комп с моят имобилайзер и ключ пали друг автомобил... затова съм го изключил тотално като вариант....а и ако не греша ако се преебе имобилайзера няма и ток до бобината...а аз има тока навсякъде дори и до дюзите просто ми го няма управлението....някой ще ми сподели ли ако имам някъде фабрична аларма и тя по някаква причина е сработила, какво точно ще ми отреже

                      Коментар


                        #12
                        Като за начало сигурен ли си че имаш фабрична аларма? На средния панел под дюзите на таблото където са бутоните за мъгла и т.н. трябва да имаш диод за алармата, ако липсва значи нямаш такава.А това проверявал ли си?
                        Прикачени файлове
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          да това беше първото нещо което се провети когато смених този фазов датчик...диот нямам, значи изключвам и алармата

                          Коментар


                            #14
                            А дали този датчик има връзка с компа? Може там да са прекъснали газажиите. Ето още малко снимки, може да си ги ползвал незнам, но тук дават описание на работата при запалване.
                            Прикачени файлове
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              Колега знаеш ли какво ми дойде наум- поне на моя ГИ е така, а сигурно и на твоя - газаджиите режат кабела за бензиновите дюзи пускат едно парче кабел до газовия комп и от там връщат по другото срязано парче кабел към бенз дюза я виж тези газаджии дали не са си захранили само газовия комп без да върнат към бензиновите дюзи. Да не би газаджията да се е учил на твойта кола.
                              brava 16elx

                              Коментар

                              Working...
                              X