Здравейте, имам Fiat Croma ’09г. която беше с неоригинално радио и седеше много грозно по мое мнение, вчера купих оригинално CD от същата Croma (с една година по-нова от моята, което мисля че не е от значение) но при закачането му днес сутринта изписва единствено CANCHECK. При натискане на каквото и да е не реагира, единствено може да се включва и изключва. Търсих да има писано някъде, с търсачката в форума търсих и попаднах само на две доста стари теми от преди няколко години без точен отговор. След прочетеното стигнах до два два отговора:- буксата е пренаредена заради неоригиналното радио (което ме съмнява защото не виждам да е пипано по нея) на оригиналното радио което купих има схема на кое краче какво трябва да отговаря, има две крачета "А can" и "B can" като на буксата от колата има кабели, но дали са правилните. (ако някой знае какви цветове трябва да са?)- другото което според мен е по-вероятно е това че на касетофона "трябва да му се каже да работи с тази кола" с компютър, тук изниква въпроса с каква програма би било възможно, ако наистина това е начина? (и какво по-точно се прави)Четох и за премахване на тази защита или не знам как точно да се нарече + премахване на кода на касетофона (аз не знам и какъв е кода му, ако се стигне до момента с въвеждането му)Ако варианта е последния или пък втория с "синхронизирането с колата" ще съм благодарен, ако някой помогне с координати на човек в София който може да помогне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оригинално Fiat радио проблем с CANcheck
Collapse
X
-
Re: Оригинално Fiat радио проблем с CANcheck
Bavarcho написа:Здравейте, имам Fiat Croma ’09г. която беше с неоригинално радио и седеше много грозно по мое мнение, вчера купих оригинално CD от същата Croma (с една година по-нова от моята, което мисля че не е от значение) но при закачането му днес сутринта изписва единствено CANCHECK. При натискане на каквото и да е не реагира, единствено може да се включва и изключва. Търсих да има писано някъде, с търсачката в форума търсих и попаднах само на две доста стари теми от преди няколко години без точен отговор. След прочетеното стигнах до два два отговора:- буксата е пренаредена заради неоригиналното радио (което ме съмнява защото не виждам да е пипано по нея) на оригиналното радио което купих има схема на кое краче какво трябва да отговаря, има две крачета "А can" и "B can" като на буксата от колата има кабели, но дали са правилните. (ако някой знае какви цветове трябва да са?)- другото което според мен е по-вероятно е това че на касетофона "трябва да му се каже да работи с тази кола" с компютър, тук изниква въпроса с каква програма би било възможно, ако наистина това е начина? (и какво по-точно се прави)Четох и за премахване на тази защита или не знам как точно да се нарече + премахване на кода на касетофона (аз не знам и какъв е кода му, ако се стигне до момента с въвеждането му)Ако варианта е последния или пък втория с "синхронизирането с колата" ще съм благодарен, ако някой помогне с координати на човек в София който може да помогне.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
Не само!За да се запознаят, трябва да знаеш и кода на радиото, който по принцип е написан на код-картата.Ако е само радио, без навигация, кодът се открива сравнително лесно - има софтуер за генериране на кода от серийния номер на радиото. Мисля, че има даже тема за това, ако не се лъжа (може да е било в друг форум).Ако е с навигация обаче, кодът се чете само на компютър със специален софтуер. Имам уверенията на един сервиз, че могат да го прочетат, но така и не съм ходил. Засега не ми е потрябвал, но моето радио си е оригиналното на колата.П.П. Ще гледам и аз да се домъкна на срещата в неделя, имам софтуер и кабел. Но и някой друг да носи, че аз може и да не дойда.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар