Здравейте, днес ме сюрпризира датчика на коляновия вал и беше подменен естествено. Реших да направя диагностика и резет че не съм отдавна и се появиха следните данни. Моля да помогнете при разчитането им.1. На едната картинка ме интересува защо desired timing value се мени а измерената стои все на 0.0. Кой датчик трябва да е заминал за да се получи това?2. Има ли причина и смущаващо ли е че показанията на knock сензора на трети цилиндър са толкова различни от другите. При изфорсиране понякога се изравняватм но след малко работа на празен ход пак се променят с доста от останалите.И двете са данни след резет на адаптацията и около 15 мин работа на колата на място...на бензин естествено.Ще съм благодарен на всички за каквито и да е съвети!п.с.не знам дали по втория въпрос има общо, но ме сюрпризира майстора че ми тракат здраво повдигачи, а това стана много осезаемо от 1-2 седмици насам. Преди нищо не се чуваше. Маслото е селения голд на 7000км. дали има общо с този сензор? Признавам си по тая тема съм гола вода.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за разчитане на диагностични данни.
Collapse
X
-
По принцип знам че се плащат такъв вид консултации и ако някой иска съм навит да се споразумеемФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
-
Според мен, температурата на въздуха за работещ двигател е твърде висока, чак ненормално висока. Къде се мери тая температура? Предполага се, че датчикът се обдухва от струята въздух за двигателя, което предполага, че трудно ще загрее повече от 10-15 градуса от околната температура. А при теб изглежда като загряло с над 30 градуса. На JTD то се мери от дебитомера веднага след въздушния филтър и при работещ двигател повече от 5 градуса разлика не съм виждал никога. Не ми вземай мнението много много под внимание, от бензинови двигатели имам само общо понятие.
Коментар
-
Срам ме е да си призная, но чукането се оправи с наливането на повече от литър масло. Никога не ми е лизвала масло колата и за това сменям януари месец и не гледам докато не минат 10000 км. Да де ама датчика за налягане на маслото е пробил и от там е изхвърлило повече от литър за около месец. сега новия пак не работи ама това друг проблем по електрото който тепърва ще гледам. Та чукането се оправи като налях новото масалце и всичко заспа, в комплект с нови ролки и пистов ремък. Но останалите ми питания остават. премерих ги стойностите и при налято вече масло, макар че на дали ще има рвзлика и така и се оказа. Резултатът е същия от данните са същите.Оги нямам идея защо е толкова температурата на въздуха всеки път като пускам екускана ми прави впечатление, че е сравнително висока ама съм си мислел че аз не съм в час и за това.Ако не ме лъже паметта датчика е на пласмасовия колектор след дроселовата клапа, която пък се загрява от една тръбичка с антифриз и де да знам може това да загрява и въздуха доста.kiriluz1: knock сенсора, ако за него казваш се е олял целия с масло от масления датчик и може пък от там да дава грешни данни. Но при положение, че е един датчика защо дава такова отклонение само и единствено на 3ти цилиндър? Ако е заминал не трябваше ли на всички да дава стойности с големи отклонения на произволен принцип?Иначе мерси и на двамата за включванетоФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Датчика който мери Т на входящия въздух ти е заедно с МАП сензора в едно тяло , монтирано е на дросела до стъпковото.Температурата която показва е нормална защото колата не се движи , на ниски обороти и трябва малко въздух и той се стопля докато стигне до сензора , а и самия дросел има подгряване. Този датчик се пробва като се форсира колата за дестетина секунди и се чака да свали показаничта с 3-4 градуса или в движение на автомобила.Бирата я прати по ЕКОНТ !FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
То хубаво за температурата ама кво правим с тоя нок сензор и Може ли от него да не иска да пали бързо? подозирам новия сензор на коляновия вал, но пък има проблеми само с паленето като е стояла дълго време. Като запали веднъж на студено и после пали от посочване с ключа. За това изключвам новия датчик и почва да ме съмнява че на въпросния цилиндър не дава добяа искра знам ли!!! може пък да е и зарди тази стойност на тайминга. който и да е от всичките :DФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар