На няколко пъти ми се случва вече да се нулира сам часовникът, бордовият компютър, и т.н. Понеже до скоро го виждах само постфактум (ставало е по време на престой), нямах никакви наводки къде да търся проблема. Но тъй като "явлението" зачести, скоро се случи и в мое присъствие, а именно - откъм бушоните някъде се чу странен, нетипичен жужащ звук и всички стрелки започнаха да обикалят по скалите Същевременно часовникът се нулира (просто той е най-лесно видим). Дотук добре, но от днес започна да се случва и по време на движение - губи някъде захранване най-вероятно и се тества и нулира по сто пъти.Подозренията са ми насочени към т.н. "body", което се намирало зад бушоните - маса някоя, лоши връзки и т.н. Масите на купето и външното табло с бушони са надлежно изчистени.Прав ли съм? И ако смятате, че да - има ли някакви особености при свалянето на това "body", че дотам не съм ровил още?Приемам всякакви идеи и съвети
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Самоволно нулиране на компютъра на Stilo
Collapse
X
-
Днес разглобих таблото с предпазители и "body-то". Не е трудно, малко се закача при изкарването, но става. Двете са захванати с щипки и контактуват посредством конектор. Какви ли не огледи правих, пръсках контактен спрей, зачиствах, но ефект никакъвLancia Thesis 2.4 20V LPG 2003 г.
Peugeot 3008 1.6 HDI 120 2018 г.
Коментар
-
Веднага ти отговарям. Проблема е в самото табло. Моето така почна... един път в седмицата часовника се зануляваше... после почна все по често и накрая го забелязах една вечер докато карах угасна и светна... и всичко се занули. Поразрових се във чуждите форуми и там казаха за тоя проблем на стило... електрониката на таблото сдава фира.Търси ново табло. А въпросното жужене е от самото табло от стрелките като почват да откачат. Накрая ще ти замръзне таблото и ще ти свети само лампата за колана.. и до там... Ново табло му е решението
Коментар
-
Изчаках повече от три денонощия, за да не го урочасам, но май се оправи, по-скоро, оправихме го Но не беше таблото, а точно боди-то и/или таблото с предпазители, с което е съединено. Цялата платка на боди-то бе мината с поялник с топъл въздух, а таблото с предпазители (и особено конекторите) - извадено от кутията и напръскано с контактен спрей, след което добре изсушено. От петък не е правила мизерии.Надявах се да вземе да проработи и дистанционното на ключа, ама чак толкова хубавиня няма...Напълно е възможно да съществува проблем с таблото (по принцип),но ако продължи да се държи така, значи при мен е бил друг случаят.Lancia Thesis 2.4 20V LPG 2003 г.
Peugeot 3008 1.6 HDI 120 2018 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар