Вчера на път за една вила в чукарите за сефте ми се случи ей така от нищото да ми угасне колата.Помислих,че от дупката,която преминах някой клапан на газта е направил проблем или кабел се е откачил.Веднага проверих гориво стига,но нямах искра по централния кабел идващ от бобината.Проблема не бе в самия кабел-проверих го.Просто изчезна тока.Проверих няколко пъти за проблем с куплунзите на еку-то,комутатора,клемореда и самата бобина.След като пристигнах я оставих да поработи на място и си угасна.Реших да я оставя без да пипам кабели и прочее и след 15 мин престой си запали все едно нищо не е било.Вечерта ми се наложи да се прибирам и през целия път наобратно никакви проблеми.Навръзвам нещата,че явно се влияе от температурата,а не толкова,че има някъв лоша връзка.Сега се чудя дали се касае за датчик на Хол долу при маховика или примерно нещо по комутатора или самата бобина.Бобината си мисля,че при нея няма работи-не работи.Спре ли веднъж значи е завинаги...поне досега с другите ми коли е било така.За комутатора също,но все пак има немалко електроника там и знам ли...може той да прави номера.Нещата за мен клонят най-вече към датчика,защото това е честно срещан проблем и симптомите са точно тези,но искам да чуя и други мнения преди да купувам и сменям каквото й да е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуба на искра-Типо 1.4
Collapse
X
-
Re: Загуба на искра-Типо 1.4
white_shark написа:Вчера на път за една вила в чукарите за сефте ми се случи ей така от нищото да ми угасне колата.Помислих,че от дупката,която преминах някой клапан на газта е направил проблем или кабел се е откачил.Веднага проверих гориво стига,но нямах искра по централния кабел идващ от бобината.Проблема не бе в самия кабел-проверих го.Просто изчезна тока.Проверих няколко пъти за проблем с куплунзите на еку-то,комутатора,клемореда и самата бобина.След като пристигнах я оставих да поработи на място и си угасна.Реших да я оставя без да пипам кабели и прочее и след 15 мин престой си запали все едно нищо не е било.Вечерта ми се наложи да се прибирам и през целия път наобратно никакви проблеми.Навръзвам нещата,че явно се влияе от температурата,а не толкова,че има някъв лоша връзка.Сега се чудя дали се касае за датчик на Хол долу при маховика или примерно нещо по комутатора или самата бобина.Бобината си мисля,че при нея няма работи-не работи.Спре ли веднъж значи е завинаги...поне досега с другите ми коли е било така.За комутатора също,но все пак има немалко електроника там и знам ли...може той да прави номера.Нещата за мен клонят най-вече към датчика,защото това е честно срещан проблем и симптомите са точно тези,но искам да чуя и други мнения преди да купувам и сменям каквото й да еFIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
Снощи ми дойде датчика и днес сутринта го смених.Още не съм пробвал да я карам да загрее хубаво в задръстванията,но предполагам че не би трябвало да има проблеми.Със стария угасванията зачестиха изключително много.Сваленият си беше оригиналния,а новия ЕRА-италиански дано е безпроблемен дълго времеEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар