Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата отказа напълно?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата отказа напълно?

    Отново аз и отново моят фиат. Та тръвам без проблем на работа, но навръщане проблем. Качвам се в колата, давам контакт чакам помпата и да запаля, нанай. Въобще не завъртя, въобще не мъцна. Върнах ключа и пак да пробвам, ама дори лампите на таблото не светнаха. Пробвах плафони и всичко - не. Излязох, мърдах клемите на акуто, стягах и пак да пробвам, та светна таблото, но не завъртя, нито мъцна отново. Върнах ключа и пак изчезна тока. Чаках, вадих бушони, слагах и пак да пробвам, таблото взе, че светна и да запаля този път задържах ключа и всички релета изщракаха в колата и тя запали от раз. Не може да е аку-то. Дори го мерих. 12.6 беше, та той е на 1 месец. След като се прибрах, я гасих и палих без проблем, само дето някакъв лек съскащ шум се появи от ролките нещо, но едва се усеща. Кво пък стана сега?
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Свали и изчисти хубаво клемите, после ги намажи много тънко с грес и стегни хубаво. Докато е откачен акумулаторът - свали дебелия кабел от стартера, почисти хубаво кабелната обувка с шкурка и стегни хубаво за болта. Провери и почисти всички кабели на стартера и алтернатора, както и местата, където двигателят и акумулаторът са захванати за шасито (кабелите и кабелните обувки). На скоростната кутия трябва да имаш един кабел за маса към шасито. Свали, почисти и стегни. Зареди хубаво акумулатора. Алтернатора оправи ли от оная тема?

    Коментар


      #3
      И при мен така се беше случило преди време... Въртя ключа, светлините на таблото едвам едвам светят, от стартера и помен за въртене нямаше. Измих хубаво клемите на акумулатора с вода, падна цялата мизерия, която се беше натрупала по тях, подсуших ги, напръсках ги с контактен спрей и от тогава не съм имал проблеми с паленето. Дано и при теб проработи!Поздрави!п.с. Оги ме изпревари с отговора...
      1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
      2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

      Коментар


        #4
        Клемите на аку-то са чистени и пръскани със спрей преди 1 месец. Масата на двигателя е чистена и тя. Къде е логиката да ми свети таблото, а колата да не пали, та дори да не мъцне? Не се сетих да сложа грес отгоре върху масата на двигателя... А тия кабели до стартера човек ноборанец може ли да ги свали и почисти без канал и тези на алтернатора не виждам как да ги почистя без да махна всичко и да стигна до него.
        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

        Коментар


          #5
          Логиката е в това, че за таблото е нужен ½ ампер ток, а за стартера - над 100 в твоя случай. При такъв голям товар по-старите акумуалтори не могат да смогнат и напрежението им пада драстично, което води до гаснене на всичко останало, което е работело преди да завъртиш стартера.Не е лошо да се провери на товарна вилка, нищо, че е нов.Кабелите до стартера са един дебел от акумулатора и един тънък от таблото. Не знам дали се стигат лесно, защото 1.8 съм виждал само веднъж, принципно избягвам да гледам бензинови мотори и да се интересувам от тях.

          Коментар


            #6
            кола

            Виж дали се зарежда акумулатора правилно и клемите до стартера и масата към купето-мотора
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              На АБ има знак " - "/минус/ проследяваш дебелия кабел къде е закачен на колата и зашкурваш внимателно клемата и буксата и болта, мажеш с грес и стягаш яко.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Може да е нещо нестандартно. Давам пример. Чисто нов стартер, батерията отлична, динамо, маси... всичко ток. Върти като изоглавена и в един момент като каже не и това е. Както при теб таблото светва - въртиш да палиш и няма никой. Никва реакция, да кажеш стрелките да се шашката като на слаба батерия, да намалят светлините или нещо друго, пък то не. Просто стартера не си и помисля да върти. Бутваш я и пали от раз. След това гасиш и палиш без грижи докаот пак се появи. Ами оказа се кабела на адаптера на gps-а!? Логика никва. Като съм го ползвал и след това много често при следващо палене изобщо не завърта, даже и вече да е разкачен въпросният адаптер. И така до следващото ползване на адаптера Същият адаптер с оригиналния си кабел не прави такива мизерии, но понеже е късичък и имах друг по-дълъг...
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Ток любит хорошего контакта!
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Залагам на клемите на аку-то. Смени ги направо не ги чисти. Моите старите бяха чистени, мазани и т.н. Един ден излизам и в движение кръц... няма ток. Откачах, закачах като гламав тия клеми ...е не става. На н-тия опит си запали. смених клемите и няма грижи сега.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #11
                      По-горе са казали да измериш акумулатора с товарна вилка.п.с. Два пъти ми се случи и при двата Фиата...резултата бе мъртва клетка в АБ.
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #12
                        Или може би така наречения паяк-клемореда на контактния ключ.

                        Коментар


                          #13
                          Или може би така наречения паяк-клемореда на контактния ключ.

                          Коментар


                            #14
                            Или може би така наречения паяк-клемореда на контактния ключ.

                            Коментар


                              #15
                              Или може би така наречения паяк-клемореда на контактния ключ.

                              Коментар

                              Working...
                              X