Отново аз и отново моят фиат. Та тръвам без проблем на работа, но навръщане проблем. Качвам се в колата, давам контакт чакам помпата и да запаля, нанай. Въобще не завъртя, въобще не мъцна. Върнах ключа и пак да пробвам, ама дори лампите на таблото не светнаха. Пробвах плафони и всичко - не. Излязох, мърдах клемите на акуто, стягах и пак да пробвам, та светна таблото, но не завъртя, нито мъцна отново. Върнах ключа и пак изчезна тока. Чаках, вадих бушони, слагах и пак да пробвам, таблото взе, че светна и да запаля този път задържах ключа и всички релета изщракаха в колата и тя запали от раз. Не може да е аку-то. Дори го мерих. 12.6 беше, та той е на 1 месец. След като се прибрах, я гасих и палих без проблем, само дето някакъв лек съскащ шум се появи от ролките нещо, но едва се усеща. Кво пък стана сега?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата отказа напълно?
Collapse
X
-
Свали и изчисти хубаво клемите, после ги намажи много тънко с грес и стегни хубаво. Докато е откачен акумулаторът - свали дебелия кабел от стартера, почисти хубаво кабелната обувка с шкурка и стегни хубаво за болта. Провери и почисти всички кабели на стартера и алтернатора, както и местата, където двигателят и акумулаторът са захванати за шасито (кабелите и кабелните обувки). На скоростната кутия трябва да имаш един кабел за маса към шасито. Свали, почисти и стегни. Зареди хубаво акумулатора. Алтернатора оправи ли от оная тема?
-
И при мен така се беше случило преди време... Въртя ключа, светлините на таблото едвам едвам светят, от стартера и помен за въртене нямаше. Измих хубаво клемите на акумулатора с вода, падна цялата мизерия, която се беше натрупала по тях, подсуших ги, напръсках ги с контактен спрей и от тогава не съм имал проблеми с паленето. Дано и при теб проработи!Поздрави!п.с. Оги ме изпревари с отговора...1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Клемите на аку-то са чистени и пръскани със спрей преди 1 месец. Масата на двигателя е чистена и тя. Къде е логиката да ми свети таблото, а колата да не пали, та дори да не мъцне? Не се сетих да сложа грес отгоре върху масата на двигателя... А тия кабели до стартера човек ноборанец може ли да ги свали и почисти без канал и тези на алтернатора не виждам как да ги почистя без да махна всичко и да стигна до него.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Логиката е в това, че за таблото е нужен ½ ампер ток, а за стартера - над 100 в твоя случай. При такъв голям товар по-старите акумуалтори не могат да смогнат и напрежението им пада драстично, което води до гаснене на всичко останало, което е работело преди да завъртиш стартера.Не е лошо да се провери на товарна вилка, нищо, че е нов.Кабелите до стартера са един дебел от акумулатора и един тънък от таблото. Не знам дали се стигат лесно, защото 1.8 съм виждал само веднъж, принципно избягвам да гледам бензинови мотори и да се интересувам от тях.
Коментар
-
На АБ има знак " - "/минус/ проследяваш дебелия кабел къде е закачен на колата и зашкурваш внимателно клемата и буксата и болта, мажеш с грес и стягаш яко.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Може да е нещо нестандартно. Давам пример. Чисто нов стартер, батерията отлична, динамо, маси... всичко ток. Върти като изоглавена и в един момент като каже не и това е. Както при теб таблото светва - въртиш да палиш и няма никой. Никва реакция, да кажеш стрелките да се шашката като на слаба батерия, да намалят светлините или нещо друго, пък то не. Просто стартера не си и помисля да върти. Бутваш я и пали от раз. След това гасиш и палиш без грижи докаот пак се появи. Ами оказа се кабела на адаптера на gps-а!? Логика никва. Като съм го ползвал и след това много често при следващо палене изобщо не завърта, даже и вече да е разкачен въпросният адаптер. И така до следващото ползване на адаптера Същият адаптер с оригиналния си кабел не прави такива мизерии, но понеже е късичък и имах друг по-дълъг...
Коментар
-
Залагам на клемите на аку-то. Смени ги направо не ги чисти. Моите старите бяха чистени, мазани и т.н. Един ден излизам и в движение кръц... няма ток. Откачах, закачах като гламав тия клеми ...е не става. На н-тия опит си запали. смених клемите и няма грижи сега.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар