Здравейте,След доста неприятна изненада да останеш без грам ток установих, че акумулаторът ми не зарежда от динамото. Грам ток не стига до него. Контролната лампа на таблото си работи, но не сигнализира за проблем. Последно това което съм човъркал по тоците е разкачване на релетата, които се намират над жабката. Всичко е върнато по мястото си, но не знам има ли там нещо, което да има отношение към зареждането и което евентуално да съм повредил. Дайте някаква насока къде и какво да гледам, къде да меря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулаторът не зарежда изобщо
Collapse
X
-
Разкажи малко по-подробно как разбра, че "грам ток не стига до него"? Какъв уред използва, как направи измерването, каква стойност отчете? Да не кажеш, че издребнявам, но проблемът ти не е в това, че "акумулаторът не зарежда от динамото", а вероятно в това, че "акумулаторът не СЕ зарежда от АЛТЕРНАТОРА". Но това са подробности, ясно е за какво иде реч, въпреки начина, по който е написано.
-
Да, разбира се, че може по-подробно. Преди 2 дни след 30 километра каране извън града и пристигане в друго населено място, гася колата и тя умира на място. Ама няма ток таблото да ми светне. А акумулаторът е нов, гаранционен на няколко месеца - Бош. Заредих го хубаво и на по-следващия ден го сложих. Запали си като по часовник. Мерих на клемите - 12.4 волта в покой. Като запаля двигателя - 12.05 волта. Няма значение от оборотите - тази стойност не помръдва нагоре. А трябва да е 13.8 - 14.4. За уред - използван е мултицет.Fiat Brava 1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар