Здравейте, Прибирам се и спирам пред нас и тръгвам да си вдигам прозореца и до там, остана в долно положение и отказа да помръдне, разместих бушоните, но пак нищо.Свалих кората на вратата откачих буксата на моторчето, замерих до там идва напрежение, но нататък нищо.Пробвах механично да вдигна прозореца, но въжето го държи и няма помръдване, като го напъна по силно прозореца тръгва с целия механизъм и до там, откачих въжето от горния край, но пак нищо, незнам на какъв принцип е тоя мотор, но прозореца си остана в долно положение и се прибрах, че до преди малко се борих с него.Помагайте утре при кой да карам колата да я види или давайте идеи как да върна поне прозореца в горно положение за да не се чудя къде да оставям колата ?Същия номер ми направи и десния прозорец, но за щастие /баси шастието/ отказа в затворено положение и вече повече от година си карам така без да го пипам, тия прозорци ще ми докарат нервна криза, нема такава тъпотия, почвам да го намразвам тоя фиат Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ляв прозорец отказа - спешно !
Collapse
X
-
Самото моторче видях, че се захваща с три болчета към целия механизъм и се разглобява, но не посмях да го разглобя, че нещо трудно се отделяше от корпуса, имам чувството, че нещо го държи под напрежение и не посмях да го напъвам, да не вземат да се разхвърчат разни чарколяци да се чудя после как да го събирам.12V от къде да му подам, че съм скаран с тоците ?Ако се окаже моторче докато намеря друго остава въпроса как да върна прозореца в горно положение ??punto HGT
Коментар
-
Откачаш стъклото от механизма и го застопоряваш в горно положение с някаква летва вътре във вратата да речем. След това пробваш моторчето с подадени 12волта директно на буксата му, в едното положение трябва да върти нагоре,като размениш полюсите да обръща посоката. Ако не върви на никъде взимай ново.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Колега старото браво правеше така сега и мареата ми прави така само когато реши. И до колкото разбрах е от някакъв модул които управлява централното и ел.стъклата . Защото когато ми спре стъклото спира и централното заключване да работи .Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Често проблема е в копчетата за управление на таблото (не правят хубаво контакт) и моторчето - зъбното колело е пластмасово и се изронват зъбите, но въпреки това моторчето ще издава шум, ще върти и прочие.Както ти каза и пича с бравото , откачваш механизма и застопори с отвертка, летвичка или каквото ти дойде на ум.Преди да тръгнеш да го сваляш, пусни му кабели директно от акумулатора, щото може да не му е достатъчен тока и проблема да е в копчетата на таблото.Механизма се вади малко с мамата...В горната част има една пластмаса, която играе ролята на зегерка, за да не се вади стъклото - дърпаш я силничко надолу докато освободи.След това идва кофти часта, трябва да разделиш машинката от стъклото. Буташ машинката назад, а стъклото трябва да го теглиш към теб внимателно. Ако не става, търси някой да напъва между стъклото и ламарината, докато ти повтаряш операцията."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
На самото стъкло трябва да имаш нещо като водач, който влиза в уплътнението на вратата, ако той се изкриви върви трудно и моторчето решева че е стигнало до горе и спира.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
На търсачка всичко излиза http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EB%E0&start=15Fiat Palio Weekend JTD80
Коментар
-
Днес си взех колата, джама върви мазно, даже ми се струва, че върви с по голяма скорост спрямо предния механизъм.Така, след смяна на механизма майсторчето взел, че играл няколко чука на машинката и тя взела, че заработила, тЪ да си таковам късмета вървежен в момента си имам работеща машинка и съм с 90 каймета назад, да ми е честит фиата.Дясната врата мисля да я процедирам по обратния метод, първо да и играя чука както си трябва и чак тогава да се набутвам, ако не я пускам на борсата или ще я бартеросвам за А класа по възможност с AMG пакет, е..л съм ти и фиатите...Живи и здрави.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар